wat vinden jullie van de tandarts?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Resi, 25 jun 2005.

?

Wat vinden jullie van de tandarts..?

1. ik ben er doodsbang voor

123 stem(men)
    100,0%
  2. ik vind het maar saai

0 stem(men)
    0,0%
  3. ik word zenuwachtig als ik erheen ga

0 stem(men)
    0,0%
  4. ik vind het interessant

0 stem(men)
    0,0%
  5. iets anders...

0 stem(men)
    0,0%
  6. ik ben er doodsbang voor

123 stem(men)
    100,0%
  7. ik vind het maar saai

0 stem(men)
    0,0%
  8. ik word zenuwachtig als ik erheen ga

0 stem(men)
    0,0%
  9. ik vind het interessant

0 stem(men)
    0,0%
  10. iets anders...

0 stem(men)
    0,0%
  1. ik+nijntjes=luf

Lid geworden:
    20 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 hoektanden, en 2 kiezen moeten laten trekken.
    Anders ging mijn andere tand (grotemensentand of zoiets) schuin groeien.
    Maar als al mijn tanden uit mijn mond worden gerukt, vindt ik het logisch dat ik binnenkort een beugel moet! :imp:

2. caafke

caafke Dierenfanaat

Lid geworden:
    8 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu 14 en een half en ik moet nog 4 tande/kiezen wisselen.
    mijn gebit is een ramp alles staat schots en scheef.
    vroeger zijn er in 1 keer 2 tanden uitgetrokken (ze vlogen door de hele tandarts ruimte.
    er is een keer een kies getrokken. er bleek dat er nog een klein stukje in zat en toen heeft hij in mn tandvlees zitten poeren.
    laatst zijn er in 1 keer 5 kiezen getrokken.(ik ging eerst onder narcose) ik vroeg me echt af hoe ik dan moest eten (ze waren gehecht , allemaal van die vieze draadjes in je mond)
    vlak voor kerst kauwde ik op een lollystokje en een kies brak zo gewoon door midden later bij een vriendinnetje (toen een helft eruit was) brak de helft nog een keer door de helft. die ene helft zit nog in mn mond. ik heb het geluk gehad dat het allemaal melkkiezen en tanden waren. dit is zo'n beetje mn tandarts geschiedenis (het kan zijn dat ik wat ben vergeten)

En als ik nog een keer iets moet laten trekken ren ik gillend de deur uit!!!!
    No way dat ze nog een keer in mn mond komen!!!
    ik heb ook gestemd dat ik doodsbang ben.

p.s. ik heb tot oktober de tijd om de overige vier en een kwart eruit te trekken:S

groetjes

3. beesje

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ocharme... heb zelfs nog nooit een gaatje gehad maar moet wel een beugel/brug want ik heb een "verkeerde beet" ik wil helemaal niet... als ik mijn tanden op elkaar doe komt dus mijn onderkaak ver achter mijn bovenkaak. Moet dus een brug zo'n plastiek ding in mijn mond dat ik amper nog wat kan zeggen en twee jaar voor aap loop.

4. caafke

caafke Dierenfanaat

Lid geworden:
    8 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ai moet ook een beugel
    maarja dat moest ik een jaar geleden al:S
    tis een beetje uitgelopen
    helaas is het erfelijk dat de glazuur van mn tanden niet goed is:S
    tja lekker dan wat doe je ertegen?!:S:pensive:

5. beesje

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij ook niet. helse pijn bij warm of koud, zelfs als dit niet extreem is... dan heb je in de zomer zin in ijskoude cola en dan...

6. leonoor

Lid geworden:
    17 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet op 19 april weer naar de tandarts voor controle, daar word ik altijd wel een beetje zenuwachtig van :blush:

7. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben mijn hele leven (56 jaar) voor zowat alles bang geweest, zelf voor honden en katten, behalve voor de tandarts. Gek hé. Sinds 2 jaar heb ik hier pilletjes voor en nu heb ik een kat.
    Mijn tandarts is een zeer lieve zachte man en zeer bekwaam.
    In België hebben wij de luxe zomaar gelijk welke tandarts te kunnen
    kiezen, er zijn er meer dan genoeg. (Minstens 4 op minder dan tien minuten loopafstand van waar ik woon!)

8. LuusjaH

Lid geworden:
    28 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bang ben ik ondertussen niet meer (na 4 kiezen trekken + 4 jaar blokjesbeugel + 2 jaar buitenboordbeugel), maar toch blijf ik zenuwachtig als ik er heen moet..:stuck_out_tongue_winking_eye:

9. Ymneuss

Lid geworden:
    27 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nooit met tegenzin naartoe gegaan, maar dat is wel veranderd sinds de vorige keer dat ik er ben geweest. Bang ben ik niet, maar heb het er niet zo meer op. Mijn tanden moesten gesealt (ofzoiets) worden, maar er moest eerst iets uitgeslepen worden (met zo'n boortje), maar ik zei dat ik geen verdoving hoefde. En daar heb ik nu zo'n spijt van. Eww, ze boorde écht diep en dat gevoel voelde ik een uur later nog in mn tenen. Brr.

Laden...

Deel Deze Pagina