wat vinden jullie van de tandarts?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Resi, 25 jun 2005.

?

Wat vinden jullie van de tandarts..?

1. ik ben er doodsbang voor

123 stem(men)
    100,0%
  2. ik vind het maar saai

0 stem(men)
    0,0%
  3. ik word zenuwachtig als ik erheen ga

0 stem(men)
    0,0%
  4. ik vind het interessant

0 stem(men)
    0,0%
  5. iets anders...

0 stem(men)
    0,0%
  6. ik ben er doodsbang voor

123 stem(men)
    100,0%
  7. ik vind het maar saai

0 stem(men)
    0,0%
  8. ik word zenuwachtig als ik erheen ga

0 stem(men)
    0,0%
  9. ik vind het interessant

0 stem(men)
    0,0%
  10. iets anders...

0 stem(men)
    0,0%
  1. Sjoesjana

Lid geworden:
    16 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo zie zijn er toch niet veel tandartsen die hun werk echt goed doen :confused:

2. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    njah... ik ging eergisteren eens bij de orthodontist(een controle van men nachtbeugel) geweest, en op het einde zei ie dat in april men blokjes erop mogen/moeten.
    Dan voelde hij ns aan een tand, trok er ns aan en men tand was uit
    zomaar ineens :pensive:
    zonder iets te zeggen!Was niet eens voorzien...

stomme z*k

3. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen probleem met tandartsen. Ik ben er niet bang voor, maar natuurlijk sta ik er ook niet voor te springen als ik moet gaan.
    Ik vind het belangrijk dat mijn gebit goed onderhouden wordt omdat het voor mij belangrijk is. Mijn vader is door een infecttie in zijn mond bijna dood geweest en ik heb dezelfde kwaal. Het is dus een zaak om goed te onderhouden.

Ik kan mij best voorstellen dat er veel mensen bang zijn omdat ze een tandarts hebben die slecht werkt. Het hoeft helemaal niet angstig te zijn.

4. meepsel

Lid geworden:
    23 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    nope. maar ik heb ook geen verzeking nu.
    en pijn heb ik niet. de laaste tandarts heef alle tanden goed gedaan. (8 gaatjes in 1x yaaaay...) maar die ervoor was zo'n prutser... en mn 1ste tandarts was helemaal een prutser. maar er is wel een deel van mn verstandskieas af en daar zit een gat dus die zal eruit moeten. en daar de rest nog half in t vlees zit zal ik onder t mes moeten. en ik heb t ook niet zo op operaties.... :angry:

5. gertjanheinen

Lid geworden:
    8 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    bibbers

Meestal enkel maar controle en dan is het heeeeeel lang in de wachtkamer zitten en dan heel ff in de stoel maar als er iets verdoofd moet worden dan krijg ik de kriebels omdat ik die verdoving helemaal niet prettig vind, bijvoorbeeld vroeger bij de orthendontist, ik moest vier tanden laten trekken :raised_hand: laat ze maar ophouden over verstandskiezen :raised_hand: Twee melktanden was ik ooit in de botsauto's kwijtgeraakt, dat deed pijn en was vooral schrikken maar een verdoving.. :-& ach ja ik heb voorlopig nog geen reden om bang te zijn voor de tandarts :dancer:

6. roemer

Lid geworden:
    8 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd vind ik de tandarts harstikke gaaf ik moet er weel een beetje om lachen dat er zomaar iemand ik je mond van alles zit doen met je tanden
    groetjes roemer :wave:

7. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    DOOD-DOOD-DOOD eng de tandarts !! brr, ik griezel al als ik eraan denk!! pff ik gaa daar echt niet heen voor me plezier !! :astonished:

8. hartie

Lid geworden:
    8 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga met trillende knieën maar het moet van mezelf ik heb een aardige tandarts gelukkig maar hartie

9. .....en puppies?!

.....en puppies?! Dierenfanaat

Lid geworden:
    19 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ja, je bent zeker pas geweest, en toen had je geen gaatjes? :grinning: :wink:

10. snoopytijgertje

Lid geworden:
    13 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het onwijs saai :gaap:
    ik heb in totaal al iets van 6 tandn/kiezen laten trekken = Boooringzz... maakt mii niet uit :wink:

Maareeh: dat was écht niet omdat ik niet goed poetste..!! Ik heb nog nooit gaatjes gehad, en k poets heel erg goed :wink:

11. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het vroeger vreselijk maar het valt nu wel wat mee :wink:

12. Indra

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben doodsbenauwd voor tandartsen...
    Helaas..

13. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel leuk :smile:
    Leuker dan naar de kapper gaan iig

14. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg.
    Alleen als je een verdoving krijgt, en je een paar uur kwijlt of scheef lacht, dat vind ik minder leuk.
    Daarom, als het kan => zonder verdoving.

15. Frannie

Lid geworden:
    30 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind de tandarts dus echt dood eng :pensive: en stel de afspraak maken ook altijd zolang mogelijk uit, maar ja eens moet ik dan toch.
    Ik heb ook vanaf dat ik de afspraak maak totdat ik moet last van m'n buik :pensive: terwijl het best een aardige vent is en ik hem al zolang als ik naar de tandarts ga ken maar toch ...als ik dit kon overslaan dan zou ik dat maar wat graag doen :smiley:

16. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het helemaal niet erg om heen te gaan ben zelfs wel blij om weer te gaan weet ik weer dat alles oke is met mn tanden :stuck_out_tongue_winking_eye:

17. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het vroeger verschrikkelijk,maar het valt nu opzich wel mee..alleen ik heb wel een hekel aan kiezen trekken :stuck_out_tongue_winking_eye:

18. dieren_vriendje

dieren_vriendje Dierenliefhebber

Lid geworden:
    20 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik m0et er altijd met me beugel heen :|
    egt klOte Om het zo maar te zegen

19. catgirlsoldier

Lid geworden:
    1 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan euhm begin ik enorm kinderachtig te doen... Ik begin te huilen en te smeken laat me onder narcose gaan asjeblief en zo van die dingen. Ik ben niet bang in het donker, niet bang tussen wilde diertjez, niet bang in ziekenhuis ook niet van een spuitje maar wel bij deh tandartz brrrr!

20. Knagertje

Lid geworden:
    2 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was ik echt doodsbang, nu heb ik een tandarts die tenminste gaat vertellen wat hij gaat doen (heb ik zelf om gevraagt) en vraagt of ik ook verdoving wil en of hij even moet stoppen. Dus nu ben ik alleen maar een beetje zenuwachtig op wat er komen gaat.

Laden...

Deel Deze Pagina