Wat vinden jullie de leukste maand van het jaar?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Rosa_Pets, 20 okt 2006.

1. hondenfan13

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik bedoelde lekker naar het bos in de herfst als alle blaadjes gevallen zijn... :wink: Met storm zit ik meestal liever binnen met een kop thee op de bank voor de kachel naar de TV te loeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

2. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik denk dat ik november toch wel het leukst vind. kwart over 6 al uit je bed en dan half 8 op je fiets naar school. ( :eyes: ) een halfuur fietsen in het donker, lekker gezellig babbelen met je vriendinnen en een lekkere warme winterjas aan met een warme sjaal en handschoenen, dat lijkt me wel wat! :ok: Langs de weg staan dan van die mooie bomen die helemaal oranje gekleurd zijn :heart_eyes: dan krijg je echt de "herfst-sfeer". ook april en mei vind ik erg leuk, dan wordt het allemaal weer wat warmer en komen er weer allemaal jonge dieren bij ons thuis (en kalfjes /lammetjes) en de bloemen beginnen weer zo mooi te groeien! :wink:

3. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik wordt al depri als die stomme kerst en sinterklaas er weer aankomen en dan heb je dat idiote oud en nieuw nog pff wordt je er weer aan herinnerd dat er weer zo'n stomme jaar van je leven voorbij is.. wat heeft het eigenlijk voor zin vraag ik me maar al te vaak af

4. ziralioness

ziralioness Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar Augustus... een warme zomermaand!

5. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Juli of augustus. Ligt er aan welke van deze maanden een hittegolf heeft :grinning: Dat is het enige dat een maand echt leuk maakt, de hittegolf!!!!!

6. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Juli! Dagen van +30 graden, heerlijk!

7. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Waah, december... kerst!!! IK WIL KERST!!! December kan ook nooit gauw genoeg komen. Van mij mag het wel het hele jaar december zijn.
    Het mag dan wel niet om feestdagen gaan, maar ik ben al begonnen om kerstliedjes te oefenen op de gitaar. En dan natuurlijk niet jingle bells met één vinger spelen, maar de ingewikkeldere versies.
    IK WIL KERST!!!

8. chappie

Lid geworden:
    28 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    December ik ben dol op kerst en oudjaardsavond

9. Lotte91

Lid geworden:
    7 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    euhhh april want dan ben k jarig en ik vind juli heel lekker, lekker warm weer, veel feesten omdat veel vrienden in juli jarig zijn
    de wintermaanden vind ik te koud :stuck_out_tongue_winking_eye:

10. *gucci*83

Lid geworden:
    21 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Juli en December

11. chappie

Lid geworden:
    28 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    November want dan ben ik jarig en december omdat het dan kerst en nieuwjaar is en juli augustus want dan hebben we vakantie en is het meestal lkkr weer

12. Sjoesjana

Lid geworden:
    16 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Juni, juli vind ik de meest prettige maanden. De zon is dan vroeg op en het is heerlijk warmpjes! Je kan lekker lang buiten blijven liggen in de tuin, genieten van't het zonlicht op je snoet... Njaaaaa, ksnak naar zon nu, krijg heimwee tijdens die barre wintermaanden :pensive: Haat winter (in België toch). Het sneeuwt hier helemaal niet sneeuw, het sneeuwt hier prut :-&. Bruin, wit prut... Naar mijn zeggen is het hier te warm voor een gezellige winter. April en mei is ook best mooi maar dan duikt die irritante allergie weer op! Ik haat het: niezen, snotteren, jeukende ogen,... Fijn :angry:

13. diam0nd

Lid geworden:
    22 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    December...
    eerst sinterklaas, dan word ik een jaartje ouder,
    daarna kerst.. :smile: vind het altijd een gezellige maand

14. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Leukste maand vind ik juli. Dan is het zomer, vakantie en ik ben dan jarig.

15. WillyWonka

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
Laden...

Deel Deze Pagina