wat vind jij van de eerse schooldag

Discussie in 'Algemeen' gestart door helpke, 28 aug 2007.

?

wat vind jij van de eerste schooldag

1. super , waarom vakantie ?

27 stem(men)
    100,0%
  2. leuk je kijkt na een week al uit naar die dag

0 stem(men)
    0,0%
  3. stressen , bij wie je in de klas zit , welke leerkrachten,...

0 stem(men)
    0,0%
  4. chill en relaxt een dag zoals een ander

0 stem(men)
    0,0%
  5. lichtjes nerveus

0 stem(men)
    0,0%
  6. het boeid je niet

0 stem(men)
    0,0%
  7. super , waarom vakantie ?

27 stem(men)
    100,0%
  8. leuk je kijkt na een week al uit naar die dag

0 stem(men)
    0,0%
  9. stressen , bij wie je in de klas zit , welke leerkrachten,...

0 stem(men)
    0,0%
  10. chill en relaxt een dag zoals een ander

0 stem(men)
    0,0%
  11. lichtjes nerveus

0 stem(men)
    0,0%
  12. het boeid je niet

0 stem(men)
    0,0%
  1. helpke

Lid geworden:
    23 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    geef jouw persoonlijke mening

2. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb gekozen voor stressen :grinning:
    Maar waarom staat er nie tbij. Ik wou dat het nog een maandje vakantie was ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er wel erg naar uit, maar ik ben ook enorm zenuwachtig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb deze naar chit chat verhuisd.

5. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit niet meer op school.

Maar vind het wel weer goed dat de jeugd weer naar school gaat.

Ze hebben lang genoeg vakantie gehad :wink:

6. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor Blue, te veel vakantie kan niet hahaha. Hier duurt de vakantie nog lekker tot maandagochtend. Wij hebben 2 volle maanden schoolverlof hèhèhè.

7. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0

Ga jij ook nog naar school?

8. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Neije! Maar ik ben s'morgens wel de l.l :eyes: die vroeg wakker gemaakt wordt door mijn kinderen om op te staan, ze klaar te maken en ze naar school te brengen. Ik werk zaterdags, dus s'maandag is mijn 'zondag'. Als de kids naar school moeten kan ik dus maar 1 dag per week uitslapen. Dus.......LEVE DE VAKANTIE! :ok:

9. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh laat ze naar school gaan is beter voor ze.

Tegenwoordig hebben ze al zoveel vrije tijd.

10. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Eelaba! Ik heb heel veel kippen, kalkoenen, tropische vogeltjes en duifjes. Praktijk ervaring met str.nt scheppen, eitjes rapen en mee helpen op den boeren buiten leren ze veel van :laughing: .

Neij, serieus... ze zijn nog klein pas 4 en pas 6. Ze gaan maandag weer naar school. Nu is het nog simpel. Ik knutsel veel met ze, laat ze mee de dieren verzorgen enzo. Ze gaan nog nergens anders naar toe om 'te chillen'. Pas van op een leeftijd dat ze meer ergens anders willen gaan rondhangen zal pap'shiero blij zijn dat de vakanties gedaan zijn :wink: .

11. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de eerst school ben ik niet zo bang, het is wel spannend natuurlijk.
    Wat voor mij stressen is... is KAMP !!!

12. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn antwoord staat er niet bij..

de ergste dag van heel het schooljaar.. gewoon omdat dan gelijk ff hard duidelijk wordt dat de vakantie weer voorbij is.
    stressen absoluut niet.. nog ff een beetje het vakantiegevoel behouden hoor :eyes:

13. Dark_wolf

Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het een en al stress, ik heb wel nog tot maandag vakantie maar zit sinds gistern al te stress. Stressaanvallen ofzo, ze komen en gaan en zijn alles behalve prettig (en ik betwijfel of het wel zo goed is voor mn hart).
    Nee, school is gewoon één grote stressbron geworden. Hoe zal de klas zijn, hoe zijn de leerkrachten (al ken ik iedereen geloof ik wel al), hoe gaan de lessen, hoe slecht zullen de stages dit jaar zijn, zal ik het wel halen,.... Genoeg om me nu al zorgen over te maken dus. En ja, ik ben een stresskip. Ik kan me maaanden op voorhand al ergens druk over maken! Als ik wil, kan ik nu al gaan stressen over volgend schooljaar.

-edit- ik probeer nu dus nog altijd zo min mogelijk aan school te denken. Ik heb niet echt besef van datums, dus het lukt wel nog redelijk maar al veel te vaak schiet ik in stress en zou ik in huilen willen uitbarsten. Ik haat de school waar ik zit, en ik mocht van mijn ouders niet veranderen. Het is wel 'maar' voor een jaar (als ik het haal tenminste!) dus we moeten er maar het beste van maken zeker?

14. missykarina

missykarina Dierenliefhebber

Lid geworden:
    26 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Lichtjes nerveus :smile: Is toch altijd maar weer spannend :smile:

15. La Sigritta

Lid geworden:
    4 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste week van september ben ik altijd goed gezind, maar daarna komt de harde realiteit die me zegt: nog negen maanden en enkele weken lang moet jij je elke les lang bewijzen tov gemiddeld 20 leerlingen per les.
    Op 3 september zal ik vooral bang afwachten en kijken wat voor vlees ik in de kuip heb en hopen dat er geen herrieschoppers bijzitten, maar dat geluk heb ik nog nooit gehad.

16. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd wel leuk om vrienden te zien, en te kijken hoe m'n rooster is en bij wie ik in de klas zit, maar zodra de lessen weer echt beginnen.... :stuck_out_tongue_winking_eye:

17. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag meteen twee tussenuren (niet in mn rooster maar 'gewoon'). Das wel relaxed. Helaas had ik pas 3 vakken gehad dus veel huiswerk kon ik niet alvast maken, maar heb toch wat kunnen doen. Tis maar goed dat er een piano in de aula staat. Hihi. Ik zit nu in de vierde dus zit ik niet meer alleen bij mijn eigen vertrouwde klasje. Tot nu toe valt het nog wel mee. Maarja. Ik heb het niet zo op mensen... Dus aan de ene kant vind ik het heerlijk om te leren enzo, en aan de andere kant zie ik op tegen al die mensen...

18. Athene

Lid geworden:
    8 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Stressen. Ik ben er een week (als het niet meer is!) van te voren al ziek van. Dan moet ik overgeven en heb ik hoofd-en-buikpijn.
    School vind ik verschrikkelijk.

19. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom vind je dat verschrikkelijk? (Gewoon nieuwsgierigheid hoor. :wink: ) Vind je leren niet leuk of vind je de mensen niet leuk? Of iets anders?

20. Athene

Lid geworden:
    8 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd gepest geweest, ben heel verlegen (nouja, ik durf niets te zeggen voorderest is het wel oke) ik maak me zorgen om mijn toekomst (ik ben niet goed in wiskunden,natuurkunde en scheikunde) ik weet niet wat voor profiel ik moet kiezen en ik weet niet eens welke RICHTING ONGEVEER ik op moet, ik heb een hele drukke school en dat vind ik beangstigend, ik ben mensenschuw (nouja zo noem ik het) en ik ben vaak alleen op school omdat de rest friet gaat halen en ik dan niet mee ga.

Genoeg redenen :pensive:?

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Lonneke3
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    3.948
  2. Net
    Reacties:
    5
    Weergaven: