wat moet je doen als je teveel guppies hebt.

Discussie in 'Vissen' gestart door visje joost, 25 nov 2009.

1. loungeexx

Lid geworden:
    30 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Lorenz

Lid geworden:
    3 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwens zien wanneer gupjes zwanger zijn ik heb de Poecilia reticulata daar zou ik nog wel een paar van willen.
    (pas begonnen met aquarium) maar vind het nu al geweldig :smile:

3. Elisa<3

Lid geworden:
    29 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze zelf verkopen of aan een dierenwinkel geven bij sommige kan je daar voor een vis uitzoeken of geld krijgen.

4. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Bij sommige??? Ikke geen geld krijgen voor mijn koopwaar dan winkel helemaal niks krijgen van mij :thumbsdown: .

5. daxira

Lid geworden:
    26 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re:

Ik weet eigenlijk niets van vissen ( :grinning: ) maar je kunt toch bij guppen zien aan de kleur of het mannetjes of vrouwtjes zijn? ik dacht dat de mannetjes meer kleur hadden? Als dit het geval is zou ik nu in ieder geval (als dat lukt) de mannetjes er proberen uit te vissen en deze in een andere bak te doen, dan kijg je nu in ieder geval niet nóg meer. Dan zou je ze inderdaad kunnen proberen te verkopen aan bijvoorbeeld een dierenwinkel maar, ik ben het met Diesel eens.
    Maar waarom heb je dan ook vrouwtjes bij mannetjes gedaan, dan had je dat toch verwacht ? tenminste ik zou voor ik dieren koop eerst even informatie over ze zoeken (maar het lijkt me zoiezo wel logisch dat mannetjes en vrouwtjes dieren kindjes krijgen :eyes: ) Ik zou dan alleen vrouwtjes óf mannetjes doen. Nouja in ieder geval ik hoop dat het goed afloopt en houd ons op de hoogte :smile: .

Groetjes, AM

6. josta

Lid geworden:
    6 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik teveel guppen heb vis ik ze uit het aquarium en breng ze dan naar de pet's place bij mij in de buurt, ik krijg er dan een potje voer of een nieuw visje voor , of een plantje ofzo, dat heb ik pas nog gedaan, ongeveer 40 gupjes gevist :grinning:

7. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dàt is pas als ze al op kleur zijn en al làààng te oud zijn om nog maagdelijk gescheiden te worden.
    Bij guppen zie je het al heel erg snel aan de zwangerschapsplekken. Nog vooooor je vodden kan krijgen.
    Is da tegen mij? Waarom quote je MIJ? :confused:
    Maar ter info; ik heb express mannen en vrouwen dooreen omdat ik dus guppen KWEEK :wink: .

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. iempie
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.690
  2. KimberleyDeJong
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    2.876