Wat kan je tegen muggen doen???

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Solane, 17 jul 2007.

1. FoxZillah

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd eerst ook altijd lek gestoken. Maar sinds mijn kamer hier naar de wierrook ruikt, is er geen mug meer te bekennen..

Of dit met elkaar in verband staat? Geen idee!

2. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    mja zeer vervelend, ben laatst ook helemaal lek gestoken, op 1 bovenarm 7 muggenbulden... en mn vriend niks

ik heb nu zo'n muggenstekker gekocht met zon hoge toon. ik weet niet of het werkt gister avond voor het eerst gebruikt. en hij hangt ongeveer boven mn hoofd dus moet wel werken dan toch ... tenzzij ze er niks van aantrekken

3. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben gek op horren! Ze houden niet alleen de muggen buiten, maar ook de enge wespen :smiley:

Op vakantie word ik altijd lek gestoken door muggen en vliegen. Ik heb nog geen goede preventie gevonden, maar wel een goed lapmiddel achteraf: prikweg van vsm. De muggenbulten voel ik daarmee nauwelijks meer en de vliegensteken nemen af van een rode, hete schijf naar een niet meer zo erg jeukende harde plek.

4. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zo ook 'bussen' waar een soort 'anti-mug-middel' inzit, als je dat spuit in je kamer 'vliegen' alle muggen dood :wink: (HOOP IK TOCH :wink: )

5. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je zo een antimuggen geluid ding halen (sorry wist niet hoe ik het noemen moest :wink:) ik wilde gister mijn ventilator opzetten viel dat ding uit elkaar moet ik weer een nieuwe kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Die prik-weg van de VSM hebben wij ook een aantal jaar gehad, nu hebben wij Azaron. Dat werkt bij mij ook wel goed :wink:

7. Sabrina

Lid geworden:
    11 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gewoon roxasect (ofzoiets)

8. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zo gemeen. Twee jaar lang ben ik geen een keer gebeten door een mug. En nu ben ik gewoon totaal lekgeprikt! Whaaaaaaaaaa.... *wegstervende schreeuw* :stuck_out_tongue_winking_eye:

9. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Horren zijn inderdaad super :ok: . Op ons vorige flatje waar het echt stikte van de muggen hadden we ook overal horren, hielp echt een heel stuk (alleen van die kleine mugjes die kwamen er gewoon doorheen).

Laden...

Deel Deze Pagina