Wat is je beroep?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Poeker, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poeker

Lid geworden:
    7 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar mensen met vreemde, ongewone, of speciale beroepen om over te schijven voor de schoolkrant. Ook ideeën (zoals poedeltrainer, circusartiest, piloot, ...) zijn welkom. :-)

2. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Basch misschien?

3. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet zo goed schrijven. Maar als je intresse heb kan je wel een vragenlijst mailen of posten.

Ben trouwens overledenen verzorger

4. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een gewone studente.. :pensive:
    niet interessant dus

5. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me nou een heel intressant en leuk beroep en (help ik kan niet op het woord komen iets met mor.. nog iets ) van die mensen die dode mensen moeten onderzoeken om aan te tonen waar ze aan zijn overleden of hoe ze vermoord zijn

ik ben trouwens gewoon een luie student die dierenverzorging doet

6. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder beroep en iedere studie is op z'n eigen manier interesant :wink:

7. Jiskefet

Jiskefet Dierenliefhebber

Lid geworden:
    7 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij denkt aan mortuarium, een gekoelde ruimte waar de overledenen liggen.