Vrijwilligers gezocht

Discussie in 'Site Updates' gestart door misael, 4 apr 2014.

1. misael

misael Administrator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    90
    We zijn op zoek naar vrijwilligers die mee willen helpen met het schrijven van teksten. We willen een gratis online magazine publiseren voor en door leden van het dierenforum. We denken aan een magazine van ongeveer 12 pagina's elke 2 maanden met daarin verschillende onderwerpen. We willen eerst een test versie uitbrengen om te kijken of het animo hiervoor groot genoeg is.

Wat vragen wij?
    Allereerst zoeken we leden die willen meedenken, brainstormen over wat voor soort onderwerpen we in het magazine willen hebben. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld bezoeken aan evenementen, een belangrijke vraag van het dierenforum voorleggen aan een dierenarts, de nieuwste speeltjes, leuke dierenverhalen etc.
    Ten tweede hebben we schrijvers nodig die mee willen helpen schrijven voor het magazine.

Wat bieden wij?
    In eerste instantie zal het op vrijwilligers basis moeten, aangezien we dit eerst moeten opstarten. Indien we advertenties kunnen gaan verkopen kunnen we daarvan een deel laten toekomen aan de schrijvers. Daarnaast krijgen de schrijvers onder hun avatar een melding dat ze schrijvers zijn en krijgen ze toegang tot een apart forum voor het maken van dit magazine. Ook zullen alle medewerkers aan het magazine vermeld worden in het magazine.

Het is dus echt een blad door en voor de leden van het dierenforum. Het lijkt ons super om een blad te maken met onze leden. Niet een officiële redactie, maar gewoon leden met een hart voor huisdieren. Wil je meehelpen laat het mij even weten.

Bo_Navajo vindt dit leuk.
  2. misael

misael Administrator

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    90
    Voorbeeld van een voorpagina:

3. Akarana

Akarana Dierenliefhebber
    Magazine auteur

Lid geworden:
    3 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    19
    ik heb wel interesse, maar ik moet hier even over nadenken of ik dit kan doen. Ik wil niet impulsief ja zeggen en dan na het eerste magazine "nee geen tijd voor".
    Tegen wanneer zou je eventueel een redactie willen vormen?

misael vindt dit leuk.
  4. misael

misael Administrator

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik denk dat niet in elk blad dezelfde schrijvers hoeven te schrijven. We willen eerst een proefversie maken om te zien of we het voor elkaar kunnen krijgen met de leden. Daarna kijken we weer verder naar een vervolg. Dus in eerste instantie is het nu alleen voor de proefversie.

We willen het blad het liefst in juni uitbrengen.

5. Laura84

Laura84 Speurneus
    Magazine auteur

Lid geworden:
    18 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    8
    wel ja joh, zet mij er maar bij :wink:

Bo_Navajo en hellen69 vinden dit leuk.
  6. misael

misael Administrator