Vriend voor het leven aanschaffen.

Discussie in 'Honden' gestart door irissssss, 6 feb 2017.

1. irissssss

irissssss Nieuw Lid

Lid geworden:
    6 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal, :smile:

Ik woon nu een tijd samen met mijn vriend in een appartement op 1 hoog. :house:
    Wij willen graag een hond aanschaffen rond de zomervakantie, een pup. :dog:
    Wij zijn er ons van bewust dat het leven in een appartement niet ideaal is voor een hond,
    maar zijn bereid om er vaak op uit te gaan. :blossom:

Wij wonen aan het park en een hondenuitlaat gebied, er is dus genoeg ruimte voor de hond om zijn energie kwijt te kunnen.
    Ik wil de hond 3 a 4 x per dag uitlaten waarvan 2 lange wandelingen per dag! :feet::tennis:

Ik werk onregelmatig waardoor ik mijn tijden aan kan passen aan die van mijn vriend, zodat de hond niet lang alleen thuis is max. 4 uur per dag (dit natuurlijk pas nadat de hond gewend is!) :star2:
    Wij willen graag een mannetje en de voorkeur is wel klein/middelmaat hond.

Ik ben op zoek naar tips en hondenrassen die het beste bij deze omschrijving passen. :mailbox_with_mail:

2. Thijmen

Thijmen Nieuw Lid

Lid geworden:
    12 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    klein/middelmaat is een heel ruim begrip en er zijn erg veel rassen. noem eens een paar honden die je mooi vind. (ook van veel grote honden zijn kleine rassen die er op lijken) of wat voor karakter je wil. (druk/rustig) en hoe vaak je wil kammen en borstelen. (lange vachten hebben meer verzorging nodig dan korte)

op deze website: https://www.houdenvanhonden.nl/hondenrassen/ kun je alle rasstandaarden doorkijken, inclusief karakter en veel voorkomende rasproblemen. en kijk zeker ook naar bastaarden die vaak minder problemen hebben.

3. Cross_Media_Student

Lid geworden:
    1 mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeiemiddag allemaal,

Voor een fictief onderzoek voor de TU Delft, zouden wij graag een aantal vragen stellen over het hebben van een huisdier. Uw antwoorden worden gebruikt voor een persoonlijk onderzoek en zullen niet online worden gepubliceerd. Eventueel, bij interesse, zouden wij het uiteindelijke proces kunnen delen zodat duidelijk wordt waar de vragenlijst voor nodig was. Bij voorbaat dank voor het invullen van de volgende vragenlijst:

-> Wat had u willen weten voordat u een huisdier kreeg? Welke informatie mistte u? Van wie had u die informatie willen krijgen?

-> Hoe ervaarde u het om een huisdier te krijgen, wat was de grootste verandering in uw dagelijks leven? (werk, lang weg blijven, vakanties e.d.)

-> Zou u ervaringen met anderen willen delen over het hebben van een huisdier? Hoe zou u dit willen delen? (forum, foto’s, tekst e.d.)

Met vriendelijke groet,

Vier derdejaars studenten

Laden...

Deel Deze Pagina