vreemde puisterige bultjes

Discussie in 'Honden' gestart door batolover, 25 aug 2008.

1. batolover

Lid geworden:
    14 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Helleu,
    Een vraagje, mijn Batootje heeft sinds een paar dagen vreemd uitziende kleine bultjes en wat korstjes rond zijn geslachtsdeel ("reu) , het lijken wel puistjes want er zit ook pus in, eromheen is het wat rood, hij likt er regelmatig aan dus ik denk ook dat ze irriteren.
    Heeft iemand enig idee waar deze gekke bultjes en korstjes vandaan kunnen komen?
    Gr Batolover

2. Essie

Essie Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er soms ook gele of groene druppels uit de penis? Dan zou het een voorhuidontsteking zijn. Ik weet niet waar die bultjes precies zitten, maar er kan natuurlijk ook een ander deel van de penis ontstoken zijn geraakt. Als ik jou was zou ik er iig zo snel mogelijk mee naar de dierenarts zijn, want volgens mij kan dit erg pijnlijk voor hem zijn.

3. mariska88

Lid geworden:
    25 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich hoeft het natuurlijk niet aan de penis zelf te liggen. Naar de dierenarts zou ik zeker gaan!! Want als hij blijft likken word het alleen maar erger, en dan kan je verder van huis zijn! Kan een gewone ontsteking zijn, maar ik twijfel er aan...
    Laat ons weten als je naar de DA bent geweest, ben wel benieuwd :smile:

4. batolover

Lid geworden:
    14 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    DE puistjes zijn binnen een dag veranderd in korstjes, ze zitten niet op de penis zelf maar eromheen, op de onderbuik zeg maar, de trimster die er naar keek op de puppycursus dacht dat het waarschijnlijk irritatie was van vlooien, gras of iets anders. tis gelukkig weg getrokken, k kwam een vrouw tegen in het park en haar hond heeft het ook regelmatig, die zei ook dat het irritatie is. Dus aangezien het al beter eruit ziet w8t ik evn of of het helemaal weg trekt maar als het weer rood wordt ga ik gelijk naar de DA.

5. Essie

Essie Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij door de brandnetels gelopen? Dat kan namelijk ook nog weleens voor bultjes zorgen op de blote huid.

6. batolover

Lid geworden:
    14 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    o nou dat zou goed kunnen hoor!! Hij loopt regelmatig door de bosjes dus dat kan wel!!!!

7. mariska88

Lid geworden:
    25 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het nou afgelopen dan?

8. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

het is vanzelf weggegaan maak ik uit dit stukje op

9. *Charlotte

Lid geworden:
    3 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is precies wat onze Sam ook een tijd terug had. Was verder niets ernstigs, net zoiets als een koortslip bij mensen. Gewoon goed schoonhouden, dan gaat het vanzelf weer weg.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Annemariekloet
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    4.718
  2. caroline75
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    3.239