Vreemde ademhaling

Discussie in 'Honden' gestart door Annemariekloet, 31 mei 2010.

1. Annemariekloet

Lid geworden:
    31 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben de trotse eigenaar van een jack russel van 9 jaar. Sinds ongeveer een jaar heeft mijn hondje af en toe een rare ademhaling. Hij ademt dan heel schokkerig net of hij niet genoeg lucht binnen krijgt. Ik heb al gevraagd aan de dierenarts wat het kan zijn maar wanneer we daar zijn heeft hij het niet en kunnen ze me dus niet verder helpen. Heel vervelend. Hij heeft er naar mijn weten niet heel veel last van maar ik vind het vooral heel zielig en vervelend om aan te horen. Hij heeft er meestal last van als hij zomaar lekker ligt, dus niet wanneer hij zich heel druk maakt. Als ik hem dan afleid met bv z'n balletje gaat het wel beter. Ik hoop dat er iemand is die dit herkent en me ermee kan helpen. M'n andere hondje is overleden aan longkanker en ben zo bang dat hij dat ook heeft. Ik hoop op een reactie, alvast bedankt.

Groetjes,
    Anne

2. moemoh

Lid geworden:
    17 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi! Ken je het verschijnsel reversed sneezing? Het is moeilijk uit te leggen wat het is, en als je het kent en weet dat het dat niet is hoef ik het ook niet te proberen. Als je het niet weet zal ik een poging doen. Het is in elk geval een onschuldig en veel voorkomend gebeuren waar ze gewoon heel oud mee kunnen worden.

3. Annemariekloet

Lid geworden:
    31 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Ik wist niet wat het was maar heb het opgezocht op internet en filmpjes bekeken op you tube. Het komt erg overeen met wat mijn hondje heeft. Ben blij dat het niet ernstig is en hij er gewoon oud mee kan worden.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. caroline75
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    3.261
  2. batolover
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    5.377