Voorstellen en meteen een vraag.

Discussie in 'Spotlight' gestart door Leila de poes, 25 sep 2018.

1. Leila de poes

Leila de poes Nieuw Lid

Lid geworden:
    25 sep 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!
    Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag over mijn britse langhaar poes Leila.
    Leila is 2 jaar en een binnenpoes. Door meerdere omstandigheden is ze nog niet geholpen. Om eerlijk te zijn had ik hier niet zo'n enorme haast mee juist omdat ze een binnenpoes is en dus niet in aanraking komt met katers en wij heel voorzichtig zijn dat ze niet ontsnapt (nooit gebeurd). Ze is uiteraard daarom wel regelmatig krols. Zo ook 5 weken geleden. Ze leek er toen erger last van te hebben dan normaal en werd nogal gek van haar omdat ze telkens (expres) s'avonds laat boven op de overloop luidkeels aan het mauwen was en daarmee telkens de baby wakker maakte. Ik heb toen besloten haar even aan het lijntje in de achtertuin te zetten waar ze soms onder toezicht buitenspeelt. Ik was toen de keuken aan het poetsen dus kon ik haar in de gaten houden ‍♀️(dacht ik). Tot ik op een gegeven moment iets raars zag en toen ik de deur opendeed een andere kat weg zag rennen. (Het was al donker). Of dit een kater of poes wel of niet geholpen en of er iets gebeurd is weet ik niet. De volgende dag was haar krolsheid wel voorbij. Dit is nu dus 5 weken geleden en is ze sindsdien niet meer krols geweest. Ze heeft verder geen dikke buik en volgends mij zijn haar tepels ook niet groter of rozer. Wel is het zo dat ze veeeel meer eet en op een brutalere manier om aandacht en eten komt vragen. Ik ga liever niet extra met haar naar de dierenarts omdat ze daar veel stress van krijgt en dan slecht gaat eten en enorm gaat verharen. Wat denken jullie dat hier gaande is? Zou ze nu in een rustperiode zitten ivm eerder donker worden (ze is wel een binnen poes) of is ze misschien (schijn)zwanger?
    Bij voorbaat dank!

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. ChrisVn
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    4.541
  2. 90Alice
    Reacties:
    2
    Weergaven: