Vissen veroeren

Discussie in 'Vissen' gestart door daan70, 25 jun 2014.

1. SjorsvDinter

SjorsvDinter Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Portugal.. Mooi land.

In een fles vervoeren lijkt me niets en dat mag trouwens ook niet (veiligheidsvoorschrift). Dus als handbagage kan je het schudden.

Wat wel mag is verpakken in plasticzakken op druk gebracht met zuivere zuurstof verpakt in een tempexdoos met vermelding van inhoud en bestemming. Daarbij moeten wel de nodige documenten zitten. Dit alles kan een reistijd ondergaan van ruim 24 uur mist er niet te veel vissen in zitten. Voor het verpakken van de vissen moeten ze een lege maag hebben dus die dag niet voeren.

2. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Zet ze gewoon in een vijver van iemand anders als het goudvissen zijn of sluierstaarten ! Je kan je vis niet meenemen op vakantie (altans levend). Kan je hem echt niet bij iemand thuis zetten ofzo zou toch raar zijn ...

3. daan70

daan70 Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    sjors je geeft geen argumenten je maakt verwijten gebaseerd op de verkeerde informatie jonge
    maar ik zie dat je kopieren plakken hebt uitgevonden...
    kijk wij zijn studenten en daarom gek in ons hoofd dus die vis gaat mee graag of niet alleen als er kleine dingen zijn om de kans te vergroten dat ie levend aankomt is dat wel zo mooi meegenomen

4. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je daar aankomt ga je hem dan in het bad zetten ofzo ? Dit is pure stress voor het beestje ! Meenemen is geen optie het is geen hond fzo . de kans is 98 % dat ie sterft en nog 1% als je ze in het water zet van het hotel . de kans is zo klein dat je vis het overleeft dat het niet slim is om hem mee tenemen.

5. SjorsvDinter

SjorsvDinter Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik sta achter Colour.

6. daan70

daan70 Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk is het stom en overleeft ie t waarschijnlijk niet maar t is een principe kwestie en wij zijn tot veel in staat zeker op een zuipvakantie dus er gaat een vis mee en we gaan er alles aan doen om hem dat te laten overleven

7. SjorsvDinter

SjorsvDinter Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk. Afschaffen die vakanties. Zelf mond-op-mond beademing?

8. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Breng hem terug naar de dierenzaak waar je hem bent gaan halen ? Je bent hem kwijt maar je hebt een leven gespaard ! Dit had je al moeten voorzien op voorrand voor je de vis kocht ! Ik haal toch ook geen hond om hem in de zomervakantiz neer te schieten ?

9. daan70

daan70 Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet de vis nog kopen....

10. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt de vis nog niet. Dat verandert de zaak koop er dan geen simpel !

11. daan70

daan70 Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    jij snapt t nog steeds nie heh der gaat een vis naar spanje maar mocht je nog nuttige tips hebben zeg dat dan en anders zeg niks

12. Hansiepsv1

Hansiepsv1 Nieuw Lid

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    1
    Colou bedankt ik ga de vis niet meenemen laat hem in zijn vissenkom zitten en geef hem heel veel voer koop een zuurstof plant en hoop maar dat hij het die 2 maanden overleefd

daan70 vindt dit leuk.
  13. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    je zegt zelf dat je de vis nog moet kopen en daarna zeg je dat ik het niet snap?

14. SjorsvDinter

SjorsvDinter Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    jou vis gaat het al helemaal niet overleven 2 maanden een vis kan 2 weken zonder eten geen 2 maanden . hij vergiftigd zichzelf in de ammonia en nitriet EN hij eet te weinig !

Ik snap niet dat jullie de vis naar niemand kunnen brengen ? Komaan er moet toch iemand zijn ????
    EN een goudvis heeft een vijver nodig en een sluierstaart een aquarium van 1 m !

mvg wout

16. Hansiepsv1

Hansiepsv1 Nieuw Lid

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik zal erover denken. En als ik mijn badkuip dan vul heeft ie dan meer ovelevingskans?

17. SjorsvDinter

SjorsvDinter Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    In een zwembad met pompje heeft ie nog meer kans (zonder chloor dan.

18. daan70

daan70 Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    colour t is toch supervet om in de kroeg in spanje te vertellen dat je een vis op je appartement heb en die helemaal uit nederland hebt laten komen. je doet t voor t verhaal en voor de bitches. wij zijn studenten wij geven er geen zak om of die vis dood gaat ofnie t is gewoon vet om te proberen zonde van die vis nog 1.000.000.000.000.000.000 andere vissen

19. Colour_Salute

Colour_Salute Snuffelaar

Lid geworden:
    25 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop je vis in Spanje zeg dat je uit holland hebt meegebracht en breng hem terug naar de winkel ? er zijn ook 8 miljard mensen het is niet omdat er veel zijn dat ze waardeloos zijn het zijn nog steeds levende wezens ???

20. SjorsvDinter

SjorsvDinter Snuffelaar

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Koop daar dan een vis een maatje groter, of vang er een.

Laden...

Deel Deze Pagina