Video van de kids: jumpen

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Jaco_en_Hilde, 16 jun 2007.

1. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er vrouwen in hun blote kont in de beach club staan ga ik der heen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jumpen op zich echt helemaal geen flikker aan. Maar het is absoluut zo dat kinderen er wel massaal door aan het bewegen slaan. En da's alleen maar goed :smile:

3. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja beweging is goed voor het lichaam :wink:

4. Jaco_en_Hilde

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Luister dame, zoals ik al eerder aangaf vind ik het voor volwassen te belachelijk voor woorden, maar voor kids (die toch al vaak teveel energie hebben) is het een ideale uitlaat klep. Ze kunnen ook buiten gaan spelen, maar 9 van de 10 keer zijn deze 2 kids binnen een kwartier weer binnen, dus dan is dit ideaal. Ik vind het er absoluut niet uitzien, maar als je verder zal kijken dan je neus lang is zul je zien dat het voor mij niet zozeer een kwestie is van mee hobbelen met de rest als dat ze wel hun drukte kwijt kunnen. Ik vind het heerlijk. Iedere dag een half uurtje die rot muziek aan en drukte over de vloer en daarna gaan ze lekker zitten knutselen ofzo.

Ik vind het ook zo leuk omdat ze zelf pasjes verzinnen. De regel is: als je maar blijft springen. Ze hebben hier al heel wat dansjes en toneelstukjes opgevoerd met dat jumpen, dus het is ook goed voor zowel de mentale en fysieke ontwikkeling.

Dat bedoel ik met kortzichtigheid en niet nadenken voor je iets begint te schreeuwen. :wink:

5. malibumaniacNL

Lid geworden:
    6 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    //into the jump style..

Jaco_en_Hilde klinkt als...
    jeckell and hide? :stuck_out_tongue_winking_eye:

viel me gewoon even op...

6. Jaco_en_Hilde

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow hier wil ik ook nog even op terug komen:

Ik vind het geweldig als mensen voor hun mening uit durven te komen, MITS deze goed overdacht en onderbouwd is en dat deed jij niet.

Daarbij heeft het met deze kids niets met meelopen te maken. Ze hebben altijd al veel gedanst en dit is iets nieuws, dus ook even uitproberen he? Niets vreemds aan toch?
    Er is niets verkeerd aan meelopen, zoals jij dat noemt. Ik vind rage een beter woord op deze leeftijd en dan doel ik op het jumpen, knikkeren, flippo's en dat soort dingen.
    Een meeloper vind ik iemand die, om niet gepest te willen worden zich bij een groep mensen voegt en meestal is dat het geval bij kids van middelbare leeftijd. Op deze leeftijd (8 en 5 jaar) kan je daar nog niet van spreken

Ik praat nooit met de meute mee en dat zullen de mensen kunnen beamen die mij nog kennen van een paar jaar geleden. Ik ben niet voor niets gebanned toen :wink:

7. Jaco_en_Hilde

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou je t zegt :laughing:

8. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom hilde dan gaan we even Jumpen :stuck_out_tongue_winking_eye:

9. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Faunaat heeft het volste recht om geen meeloper te zijn en om niet te jumpen als zj dit niet leuk vindt (ik zou het zelf ook niet doen), maar ik hoop dat zij niet wordt zoals mijn vader vroeger. Die was er tegen rages en meelopen dat telkens er iets "in" was, wij er absoluut niet aan mochten meedoen.
    In de ballentijd waren thuis alle ballen spoorloos verdwenen, koordjespringen, dan kregen wij zeker geen springkoord enz. Dit betekende dat wij altijd en overal aan de zijlijn stonden te kijken, uitgesloten en inderdaad gepest werden.
    Op die manier hebben wij nooit geleerd om in groep te functioneren, en staan we nu al meer dan 50 jaar langs de zijlijn omdat we de nodige basisvaardigheden missen.
    Laat kinderen met rages meedoen als ze het fijn vinden. Zo lerens ze zich aan anderen aanpassen en geven en nemen, en als je een bepaalde bezigheid dom vindt, dan is dat je volste recht, maar hou dan je mening voor jezelf in plaats van een dumper op die van de anderen te zetten.

10. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Zullen we nu weer ontopic gaan?
    Het is toch best triest als gewoon een leuk filmpje van 2 kinderen die zich vermaken op een discussie uit moet lopen?
    Kom op zeg, laat dit infantiele gedrag links liggen en gun andere mensen gewoon een leuk topic over hun trots.

Hilde, leuk filmpje hoor!

11. Maxiem

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, maar hier ben ik het mee eens. Ik reageerde op je bericht dat jumpen iets voor meelopers is. Dat is dus niet zo, maar er zitten zeker jumpers tussen die meelopers zijn, maar dus niet allemaal.

12. Fairie

Lid geworden:
    16 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Jumpen is gezond voor kinderen!Komen ze achter de tv vandaan en doen ze iets actiefs!

Alleen jumpen op hardcore vind ik dus echt niets...Dat gebonk!

Laden...

Deel Deze Pagina