Vertrek, wil graag toch nog een laatste toelichting geven.

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door ziralioness, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ziralioness

ziralioness Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben hier nu ruim 4 jaar lid van het dierenforum.
    In die 4 jaar is dit forum enorm ontwikkeld. Het groeide en bloeide, en het was lange tijd mijn favoriete forum. Een forum wat ik vreselijk graag bezocht, en waar ik erg veel plezier aan had.

Helaas blijkt de wind gedraaid. We gaan er maar niet meer op in, men weet wel hoe het zit.
    Het forum heeft kennelijk een nieuw beleid, en ik, als oudlid, kan me hier niet meer in vinden.

Ik hoop dat ik, in de loop der jaren, een positieve bijdrage op het forum ben geweest. Helaas word ik nu niet meer als dusdanig ervaren, en dat is voor mij het teken te gaan. Mijn mening is nu storend geworden.

Ik heb een aantal mensen nog een PB gestuurd... hopelijk worden deze nog gelezen.

Ik ga nu een berichtje aan de mod's sturen en verzoeken tot verwijdering van mijn account.

Ik vind het jammer, maar ik ben er zat van.

Reacties op dit topic zal ik niet meer lezen, dus ik wens iedereen verder veel forumplezier. De mensen die me misschien nog willen bereiken, hebben mijn emailadres in hun PBbox.

Diane

2. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je nog online bent, snel ff vragen:
    kan ik het niet lezen, maar ben je 8 jaar? En ben je al lid van je 4e?
    En.. waarom wil je hier niet meer komen of zo?

3. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziralioness heeft me een pb gestuurd met het verzoek haar account op inactief te zetten, dus ze kan niet meer reageren.

Dus het is beter om deze af te sluiten... Zira, bedankt voor je bijdrage aan het forum.

:lock:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina