Verbouwing hok

Discussie in 'Vogels' gestart door jeffrey rahoens, 5 okt 2012.

1. jeffrey rahoens

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    3
    2 weekends geleden zijn we eindelijk begonnen met de verbouwing van het binnenhok van het vogelhok. Tot nu heb ik 2 kleine binnenvolières gehad (voor elke volière 1) met nog 20 kweekkooien.

Nu komen er 3 grote kooien van 50cm hoog X 35cm diep X 90cm lang met daaronder een plaats voor emmers etc. Daarnaast komen 2 volières van 2 meter lang X 65cm breed die tot aan het plafond zullen komen. Vooraan aan de kooien komt er een grote deur en aan de zijkant (die in verbinding staat met de achterste volière ook) komt er ook een deur die even groot is al de gehele zijkant, zodat ik deze kan openzetten om de vogels om de beurt eens in de volière te laten in de zomer als alle kweekdieren buiten zitten). Ook hebben we de vorige lamp weggenomen en 2 andere lampen geplaatst

De kweekkooien hebben we afgebroken/weggehaald. De volières laten we nog even staan tot de 3 nieuwe kooien af zijn om de 2 tamme valkparkieten in te zetten.
    Ik kon ze bij mijn oom zetten maar dan kan ik ze maar 2 maal per week zien en dat wil ik niet.
    Waar de kooien stonden hebben we alles vorig weekend afgeschuurd, de gaatjes opgevuld en een likje verf op gezet. Ook is mijn vader nog begonnen aan de kooien.
    Vandaag heeft hij verder aan deze kooien gewerkt, 2 van de 3 kooien hebben de kader langs de voorkant en de zijkant al en er ligt al een bodem in, de 3de kooi gaat hij morgen afwerken en hopelijk begint hij dan al aan de deuren langs de zijkant. Daarna moet er nog gaas op en dan zijn deze toch al klaar. Daarna gaat hij werken aan een systeem waardoor ik mijn raam toch kan openkrijgen als het voorpaneel van de volières er staat

Als deze kooien eenmaal af zijn gaan de 2 tamme vogels naar mijn oom, zodat ik terwijl een rookbom kan plaatsen tegen het ongedierte. Daarna zal er gewerkt worden aan de scheidingswand en het voorpaneel van de volières. Ik hoop dat dit op een weekend af zal geraken zodat ze zo rap mogelijk terug kunnen komen!

Ik wil enkele foto's plaatsen, maar weet niet juist hoe

2. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeffrey, maak eerst een account aan bij bijv. Photobucket. Das een gratis online fotoalbum waar je massa's foto's kunt uploaden. Dan kun je ze via daar zo hier opt forum plaatsen :wink: .

3. jeffrey rahoens

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok bedankt, ik zal er me eens op toeleggen

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. jeffrey rahoens
    Reacties:
    3
    Weergaven: