Vakantie

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door GekGeitje, 30 jun 2007.

1. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga misschien in de herfst toch nog weg! Met nog 4 vriendinnen hebben we gisteren besloten dat we graag even ertussenuit willen, we weten alleen nog niet waar naartoe. Liefst richting Zuid-Europa voor het weer, en dan een mooie stad met vooral ook gezellige terrasjes :stuck_out_tongue_winking_eye: . Lissabon, Florence, Malaga... zoiets dus. Ben benieuwd wat het gaat worden, we gaan eerst eens even uitpluizen wat het allemaal mag kosten :wink: .

2. Dark_wolf

Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het voor ons (gezin) vorig jaar de laatste keer was dat we samen op vakantie gingen.
    Meestal gingen we jaarlijks naar Frankrijk, 2x zijn we naar Engeland geweest (of was het nu Wales?), 1x naar Oostenrijk en 1x naar Duitsland.
    Vorig jaar de vakantie vond ik echt rot (maar dat lag ook aan het domein waar nx te doen was, er was geen tv en je had er geen radio-ontvangst en het heeft dan ook nog 2 weken geregent waardoor we met 5 in een mini-huisje moesten zitten). Ik had toen gezegt dat het de laatste keer was dat ik mee ging, maar nu zou ik toch wel graag op vakantie gaan.
    Ik ging normaal naar Costa Rica (met Joker, een jongerenreisding) maar ik mocht niet want Costa Rica is een gevaarlijk land :eyes: Alsof ze een hele groep van 15man gaan aanvallen...Maarja, dwz 2 maand thuis zitten

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. MarijkeE
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    1.261
  2. Basch
    Reacties:
    27
    Weergaven:
    1.364