Tweejarige stafford heropvoeden

Discussie in 'Honden' gestart door Brian3398, 4 apr 2020.

1. Brian3398

Brian3398 Nieuw Lid

Lid geworden:
    4 apr 2020
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb een Stafford die net twee jaar is geadopteerd , nou wil ik haar graag heropvoeden want dat is door de vorige baasjes totaal niet gedaan, maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
    ze blaft constant bij elk vreemd geluid van buiten af, de vorige baasjes hadden een blafband voor haar, waardoor ze super bang is voor de riem omdoen, snap dat dit een makkelijke oplossing is, maar er zal toch zeker iets beters moeten zijn?

ook met wandelen, ze luistert altijd heel goed. Maar ze is zojuist voor de tweede keer in het veld hier verdwenen , ze staard een tijdje de lucht in, en sprint vervolgens weg, en wacht een dikke 200 meter verderop tot ik haar kom halen, roepen , fluiten, niks helpt op dit moment

voordat ik haar geadopteerd heb is ze aangevallen door een andere Stafford, en is sinds dien heel beschermend, kan ik haar met andere honden laten spelen zonder erboven op te zitten?

tegen mensen is ze heel lief , maar zodra een vreemde in mijn huis komt is het ook grommen, ze bijt niet, of valt niet aan, maar ze blijft grommen.

graag zou ik willen weten wat ik aan deze puntjes kan doen.

dankjewel,

Brian

Laden...

Deel Deze Pagina