Travel budy's gezocht

Discussie in 'Katten' gestart door Amber crazy cat Lady, 20 sep 2017.

1. Amber crazy cat Lady

Lid geworden:
    20 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin van de zomer ben ik op vakantie geweest naar Corfu. Een prachtig eiland maar helaas metb een enorm zwerfdieren probleem. En ik als crazy cat lady heb toch meerdere keren met een brok in mijn keel gezeten.

Toen kwam ik Maday en Eliza tegen twee ieniemienie poesjes van een aantal weken oud zonder moeder ziek en alleen in een boeddha beeld. Hier kon ik niet voorbij lopen en heb ze meegenomen naar de dierendokter, paspoorten aangevraagd en verzorgt. Helaas mocht ik ze niet meteen mee terug nemen omdat ze nog te jong waren. ik heb een instantie bericht The Ark Corfu (http://www.corfuanimalwelfare.com/) zei regelen ervoor dat je honden en katten van het eiland mee terug naar huis kan nemen. helaas omdat er z'n probleem is op Corfu hadden ze geen mensen die mijn twee katten kinderen mee naar Nederland kunnen nemen. en ze legden me hierdoor ook uit hoe belangrijk het is dat als je naar een land als Griekenland, Italië, Spanje of Portugal op vakantie gaat je je altijd moet aanmelden om Buddy te zijn. Het enige wat je hoeft te doen is de dieren aannemen en veilig afgeven op je eindbestemming.

Nu ben ik nog steeds opzoek naar iemand die rond de 21 ste van oktober terug vliegt van Corfu naar enig bestemming in Nederland of België en mijn twee poezen kittens Madat & Eliza wilt vergezellen, zadat ik goed voor ze kan gaan zorgen.

alvast bedankt!!!

Deel Deze Pagina