[TK] Studieboeken MBO Paardenhouderij

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door SANEX, 12 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt dieren of dierbenodigdheden, dus dan maar hiero, als het niet goed is merk ik het wel :wink:

Ik ben geslaagd! Dus kan van mn boeken af.
    Heb hier nog een aantal MBO Paardenhouderij studieboeken liggen, 1e, 2e en 3e jaars.

Paardendeelkwalificaties, Managen en Nederlands.

Heb lijst met titels, ISBN nummers, nieuwprijzen en mijn prijzen, maar als ik die hier neerzet wordt het nogal uit verband gerukt, dus wie intresse heeft, even een berichtje met emailadres, dan mail ik de lijst toe :wink:

2. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil je alles in één keer kwijt of wil je ze ook los verkopen? Misschien zitten er nog wel wat boeken bij die ik in de vakantie door kan spitten (ja sorry, ben een beetje verslaafd aan info-boeken, lees ze liever dan een roman). Als je ze los wil verkopen mag je mij wel even een lijst sturen. Mijn mailadres staat hieronder wel bij één van die knoppen.

3. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verkoop ze gewoon los Shirley, heb er gister op de boekenmarkt op school ook al wat verkocht :wink:

Ik zal je vanavond de lijst even toesturen, het zijn voornamelijk nog opdrachtenboeken, zal even zien wat ik nog aan theorie heb ( meeste theorie op school verkocht, ze doen bij ons ineens niet meer aan opdrachten ofzo, grr )

4. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Shirley, onder je mailknopkrijg ik de tekst:"De gebruiker wenst geen mail te ontvangen"

Heb dus toch je mailadres nog even nodig :wink:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina