tja . . . wat moet ik nou !?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door shesannie, 30 jul 2007.

1. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ben volgens mij echt een mietje haha

ik heb al 23 jaar lang dezelfde tandarts mankeerd verder niets aan hoor ga 2x per jaar heen voor controle maar nu is er een andere tandarts waar ik van kennissen hele goede verhalen hoor lopen echt qua techniek voorop in Nederland ik zit te twijfelen met het overstappen vind het lullig/zielig voor mijn eigen tandarts als ik er weg zou gaan maar als ik het van die andere tandarts hoor en lees wil ik eigenlijk wel daarna toe tja en wat moet je dan? mijn tandarts in de steek laten?

iedereen zegt dat het dom is om het zielig of lullig te vinden voor mijn tandarts die ik al 23 jaar heb, het boeit hem waarschijnlijk niet hij vind het alleen best dat ik er kom zodat hij geld kan verdienen ...

Hebben jullie tips of adviezen?

ik zit er echt mee, misschien vinden jullie het ook niet lullig over te stappen maarja ik ben echt weer zo irritant ik hou ALTIJD rekening met anderen en daarna pas mezelf

2. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel Sannie,
    Het is inderdaad zielig ( dat zou ik ook denken :wink: ) Maar jij bent de enige niet die gaat naar daar ! Van 1 klant te verliezen zal hij niet failliet gaan :wink: Als je echt es benieuwd bent kun je es gaan voor een gewone controle ofzo. En dan kun je nog altijd zien

MAar ik vind je echt niet lullig, ik zou ook zo denken !

3. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Lastig lastig...
    Ik kan denk ik niet meer zeggen dan dat je eens je eigen welzijn voorop moet stellen. Tandartsen zijn net als winkels, commercieel. Alles draait om geld.
    Ze proberen een goede service neer te zetten of goede producten aan te bieden om beter te zijn dan de concurrentie omdat zij zelf weten dat de klant naar de winkel gaat die de beste producten voor de laagste prijs aanbiedt.
    Aangezien de tandarts voor het grootste deel door je zorgverzekeraar betaald wordt is er hier geen sprake van kosten, maar wel van de kwaliteit van het product (de dienst) die ze leveren.
    Als de ene betere diensten levert dan de ander dan is het een logische keuze (en zeker GEEN egoistische keuze) om naar de gene met de beste service te gaan.

4. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al 27 jaar bij dezelfde. Een keer ergens anders geweest en die wilde gelijk m'n halve gebit eruit laten halen omdat dat misschien zou helpen om m'n verstandskiezen ruimte te geven. En dat terwijl die er juist al uit moesten.

5. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi, dat heb ik met m'n dokter. Kom daar al zo lang als dat ik baby was. Alleen die man is gewoon niet helemaal op de hoogte van de nieuwste technieken. Ergens zou ik het l*llig vinden als ik ineens naar een andere ga, maar aan de andere kant staat mijn gezondheid wel voorop... :confused:

6. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wordt er nog niet veel wijzer van :pensive:

7. animal-lover-17

Lid geworden:
    3 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    als je 0 bent ga je nog niet naar de tandarts:stuck_out_tongue_winking_eye:.. dan heb je nog geen tanden

8. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar de tandarts gaan die jou het beste lijkt.

Overigens kun je misschien ook gewoon bij 2 praktijken ingeschreven staan? Dus dat je een keertje bij die nieuwe gaat om te proberen, en bevalt het niet dan sta je altijd nog ingeschrijven bij je oude vertrouwde tandardts en kun je daar terug?

9. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    mee met je ouders :wink:

Bovendien komen de eerste tandjes binnen het eerste jaar vaak :smile:

10. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Spreekt papa uit ervaring! :grinning:

Je zou misschien ook een keer een afspraak kunnen maken Bij de andere tandarts. Dan kun je nog altijd zien welke jij fijner vind, toch? :wink:

11. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat die tandarts het wat boeit hoor, tenzij je er echt verder een goeie band mee hebt, maar dat denk ik niet als je er maar 2 keer per jaar komt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die tandarts verdient bakken met geld, voor de keren dat jij niet gaat vult hij z'n tijd wel weer op met andere klanten. :wink:

12. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in stephan het zal hem misschien niet boeien nee en tja een echte goede band haha zie hem alleen voor de controles..

En ben toen ik 1 jaar was gelijk met mijn ouders/Vader heen geweest omdat ze niet wouden dat ik ooit angst kreeg voor de tandarts omdat mijn moeder dat wel heel erg heeft..

Ellie een keer proberen kan inderdaad geen kwaad denk ik ik moest in augustus toch voor controle als ik dat nou eens bij de nieuwe tandarts doe:confused:

pff vind het een moeilijke keuze stom eigenlijk he?
    Mijn broer zit bij dezelfde tandarts als mij al 25 jaar

13. unionracer

Lid geworden:
    6 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je naar de andere tandarts? > Omdat deze qua techniek voorop loopt in Nederland. Je schrijft dat je nooit iets aan je gebit hebt, dat je alleen voor controle gaat. Heb je deze nieuwe technieken dan echt nodig?
    Maar als jezelf het liefst naar de nieuwe tandarts gaat, moet je dat vooral doen.
    Vergeet ook niet het aspect patientvriendelijk en prijs die hij in rekening brengt

14. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ze zijn super ver en kunnen doormiddel van ultrasone geluiden en nog op een andere manier die ik even vergeten ben heel vroeg gaatjes opsporen aangezien mijn gebit super gevoelig is zou dat voor mij een uitkomst zijn , ook heb ik het gevoel dat ere misschien dingen ontbreken bij mijn eigen tandarts iok hoor dat veel mensen naar een mondhygienist gaan? haha ik ben gewoon heel zuinig en goed op mijn tanden en het liefst wil ik ze nog mooier en witter krijgen mijn eigen tandarts wil dat niet doen want volgens hem zijn ze al heel wit (zat 1 dingetje van wit af als hij met zo'n kaartje komt) naja ik zit dus nog steeds te twijfelen en het geld als het goed is wordt het net zoals nu gewoon vergoed door mijn verzekering, maar daar wou ik vandaag nog zoiezo even achteraan bellen

ik kan mensen de link wel geven die meer over deze super tandarts willen weten :wink:

15. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi shesannie

Ik zou voor de nieuwe tandarts gaan, deze heeft veel betere technieken en die kan jij wel gebruiken als je gevoelige tanden hebt. Succes met je keuze :smiley:

16. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, volgens mij is dat de tandarts die ik ook al een poosje op het oog heb, klinkt bekend in ieder geval van dat vroegtijdig gaatjes opsporen. Dat leek mij ook al zo geschikt (heb heel dun glazuur). Is het die wat bij ons 1 straat verderop zit, in een héél mooi oud groot pand?

Met bleken zou ik overigens toch voorzichtig zijn, je tandarts zegt waarschijnlijk niet voor niks dat-ie liever niet wil bleken. Het tast het glazuur vaak toch aan en zeker als je al zwak glazuur hebt lijkt me dat niet zo geschikt...

17. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat is hem ellie een kennis van ons werkt er het is inderdaad een heel mooi/duur oud pand hihi straks hebben we nog dezelfde tandarts :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ze hebben nog beperkte plaatsen dus vandaar dat ik wel mag opschieten als ik wil overstappen, heb ze net geprobeert te bellen maar werdt niet opgenomen naja ik wou niet zo lang wachten dat kan ook, heb er echt nog een dubbel gevoel bij hoor haha vind het beetje sneu voor mijn eigen tandarts die me al zooooo lang geholpen heeft :wink: haha

Laden...

Deel Deze Pagina