Tips voor een romantisch weekendje

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stefania, 20 jan 2008.

1. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Smorgens wakker samen worden op de savanne, met uitzicht over de riftvalley.

Onbetaalbaar, maar wel ozo romantisch :heart_eyes:

2. Stefania

Lid geworden:
    10 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Die optie hebben we gelukkig wel en de prijs maakt eigelijk niet ZOveel uit, het blijft wel moeilijk he :stuck_out_tongue_winking_eye: , eerst heb ik totaal geen idee wat we kunnen doen en nu kan ik nie kiezen :confused: .

3. Tieske

Tieske Dierenliefhebber

Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je het jezelf gemakkelijker maken door een aantal elementen te bespreken:

- Hoe ver wil je ervoor gaan? (is Frankrijk bvb te ver? Want zo is Parijs ook supermooi! In Parijs zelf, dicht bij Montmartre hadden wij een hotelletje gevonden voor maar 30 euro de nacht, per persoon!!! Als je voor Parijs zelf zou opteren dan kan ik je wel enkele mooie plekjes vertellen)

- Wil je een hele dag of zijn een paar uurtjes voldoende? Of wil je ook overnachten?

- Heb je geen regels waar je je aan moet houden van je ouders? (bvb het land niet uitgaan)

- ...

Ik zou alle opties op papier neerschrijven en de voor en nadelen nagaan. Zo is dat eiland afhuren superromatisch en voor jullie 2 alleen, maar het is maar van korte duur. Een dan naar Parijs of Disneyland is dan weer langer, maar je bent niet alleen. Zo heeft alles zijn voor en nadelen.
    Ik zou zeggen: weeg het tegen mekaar af, en misschien ook wel belangrijk: laat je vriend ook meebeslissen. Want hij moet tenslotte ook mee! Misschien kan hij voor - en / of nadelen opnoemen waar jij nog niet aan had gedacht!

In ieder geval: succes met je keuze! Laat je ons weten wat het geworden is :wink:
    Ps: amuseer je ook goed!

4. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Dank je wel :smiley:

5. Stefania

Lid geworden:
    10 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eens met mijn vriend besproken hoeveel tijd ik "inbeslag" kan nemen, had nog nie gevraagd of hij eigelijk al iets van plan was :see_no_evil:.

Nu blijkt dat ik alleen maar in de voormiddag iets kan doen..

Parijs lijkt me super, altijd een droom geweest, picknicke bij de eifeltore :cupid: hihi :stuck_out_tongue_winking_eye: .

Maar daar is dus te weinig tijd voor om het op de dag zelf te doen natuurlijk..

ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van mijn keuze :wink: .

6. Tieske

Tieske Dierenliefhebber

Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Stefania. Ik las net je post... wat naar dat je slechts één voormiddagje hebt...

Maar soms moet je "inventief" zijn :wink: Het is natuurlijk mooi als je wat op de dag zelf kunt doen, maar als je soms wat schuift (bvb het gebeuren opschuiven naar het weekend) dan heb je misschien wat meer tijd vrij?

Het is tenslotte de uitstap zelf die telt, of dat nou een weekend of 2 later of vroeger is dan jullie "echte" verjaardag, dat maakt natuurlijk niet zoveel uit.

Ik kreeg ook een 2-daagse naar Disneyland cadeau, maar we gaan ook pas op 7 en 8 februari :wink: Bij kerstmis was het op dat moment de gedachte die telde he :wink:

7. Stefania

Lid geworden:
    10 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Tieske,

De "echte" verjaardag valt op een zondag dus we kunnen inderdaad zaterdag al iets doen.

Nu is het natuurlijk nog een keuze maken, écht niet gemakkelijk :confused:

8. Stefania

Lid geworden:
    10 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik ben er eindelijk uit :dancer: !

Ik ga hem een bongo cadeau geven, dat is een bon voor een welness weekend voor 2 personen, waar een boekje bij zit waaruit je dan kan kiezen, dus de keuze is aan hem dan is het zeker altijd goed :grinning: !

maar dat tropisch eilandje afhuren wil ik toch zeker ook eens doen!

Bedankt voor de tips!

9. Tieske

Tieske Dierenliefhebber

Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    have fun!

10. Katie

Lid geworden:
    10 sep 2006
    Leuk Bevonden: