Teefje van ongeveer 8 jaar...

Discussie in 'Honden' gestart door Amber64, 13 apr 2018.

1. Amber64

Amber64 Nieuw Lid

Lid geworden:
    13 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn teefje is nu ongeveer 8 jaar en niet gesteriliseerd. De laatste 1.5 jaar gedraagt zij zich om de 3 maanden raar. is erg gericht op haar achterkant...eet niet/amper..onderdanig...geinteresseerd in reuen...loops zou je denken. maar niets van de andere verschijnselen. Ik maak me zorgen. elke 3 maanden nu! wat kan dit zijn?? ik overweeg haar te laten steriliseren...maar ze is al 8...misschien wel 9 jaar...

2. Reyon

Reyon Snuffelaar

Lid geworden:
    2 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan inderdaad best dat je hond loops is. Dit kan geen eigenlijk geen kwaad.
    Wat bedoel je precies met 'de andere verschijnselen' ?
    Als ze er echt gezondheidsproblemen door krijgt, is het verstandig om langs de dierenarts te gaan. Die kan uitzoeken wat er precies aan de hand is en een besluit nemen.

3. Amber64

Amber64 Nieuw Lid

Lid geworden:
    13 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0

Om de drie maanden loops??? Ik heb eerder teefjes gehad en zij werden 2x per jaar loops. Verder vertoont ze heel onderdanig gedrag, hele dag aan achterkant likken...amper eten...buiten ALLEEN maar snuffelen en liefst plasjes van andere honden likken....ook vaak plassen, soms in huis zelfs! pfff.

4. Reyon

Reyon Snuffelaar

Lid geworden:
    2 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja.. het is wat vaak, maar niet onmogelijk. Bij een mensenvrouw kan het soms ook wat afwijken.
    Zoals ik al eerder schreef, raad ik aan een dierenarts in te lichten als je hond er echt problemen door heeft.
    Er kunnen achterliggende oorzaken zijn waar een medisch onderzoek voor nodig is om erachter te komen. Als de hond er verder geen last van heeft, en het niet 'uit de hand loopt', is dat misschien niet nodig. Maar bij twijfel is het nooit verkeerd om raad te vragen hoor! :wink:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. gioia
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    5.991
  2. Lotje2
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    11.614