stip

Discussie in 'Vissen' gestart door samantha*, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha*

Lid geworden:
    28 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg net toch dat ik niet voledig op die meneer vertrouw!!
    Ik heb heel internet afgesurft op aqua argief gezeten lopen googelen dus weinig weet ik niet van vissen.
    Ik heb mijn vissen in een speciale zaak gekocht het is een speciale aquarium zaak
    daar weten ze DENK ik wel iets van vissen af.
    Hij verkoopt zijn vissen niet alleen voor het geld (denk ik......)
    Hij heeft namelijk egt verteld welke vissen bij elkaar kunnen en welke vissen ik beter niet kon nemen omdat mijn bak daar te klein voor was.
    Ik zal meer infomeren en dan kijk ik wel wat ik doe...
    En ik VERTROUW HELEMAAl niet alleen op die man.. Daarom stel ik HIER de vraag!
    Is het nu duidelijk???
    Jullie doen net of ik me niets van jullie aantrek maar ik trek me wel iets van jullie aan! Anders vraag ik het toch niet???

Jaah ik heb gehoord dat vissen zuurstof nodig hebben.
    Ik zou anders wat Foto's maken en dat op dit Topic zetten dan kunnen jullie zien dat er egt heel veel ruimte is.
    En dat met het Zuurstof. Dat geld toch alleen als er heel veel vissen in een klein bakkie zitten???

Zelf vind ik mijn bak niet klein maar dat zal ook niet aan de grote van de bak liggen...

Nou ik ga ik kom morgen weer..
    Maar geef gerust antwoord...

Maar ik wil niet dat jullie denken dat ik me niets aantrek van wat jullie zeggen..

2. Aquamax

Lid geworden:
    21 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste post in dit topic, want het heeft volgens mij geen enkele zin.

Ga eens naar een winkel die er wél verstand van heeft. Die winkelier kletst volledig uit zijn nek. (sorry maar daar kan ik echt boos om worden)

Doe eens de helft van alle vissen die je daarin hebt nu weg en laat er een aantal zitten die kwa levensomstandigheden (inrichting, waterwaarden) op elkaar lijken en zorg dat die bak voor hun geschikt wordt. Zul je ook veel minder problemen hebben.

3. granny

Lid geworden:
    3 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook al voorgesteld, maar ze wil geen enkele vis wegdoen. Het enige wat ze dan kan doen is een grote bak kopen. En Samantha......je vraagt wel, krijgt ook antwoord, maar doet er niets mee.

4. samantha*

Lid geworden:
    28 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    effe ten Info.
    ik vroeg: kan je een zwangere vis behandelen tegen stip of beschadicht dat haar jongen, en mijn tweede vraag was: Worden die jongen met stip geboren als hun moeder het heeft.

dat waren mijn vragen.

En nu loopt iedereen een vraag te beantwpprden die ik niet heb gesteld namelijk:
    hoe kom ik aan die stip.

Maar zet maar een slot op dit ding want ik word er toch niet veel wijzer op.
    Alleen dat ik een deel van mijn visjes weg moet doen.(ik ga wel kijken wie ze wil, misschien iemand uit de klas.Er zijn twee kindere met een aquarium )
    En nog iets mijn plaatjes zijn bevallen er zijn 4 jongen die het hebben overleeft, ook voor die geld dat ik aan mijn klasgenootjes ga vragen of hun ze willen en anders koop ik er nog een aquarium bij...(van welk geld eigenlijk????)
    oke doeii

5. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit nu wel te zeiken dat de mensen hier over wat anders beginnen, maar euhhh nu begin je zelf ook totaal over iets anders, namelijk over je plaatjes die zijn bevallen.

Slotje is denk ik wel verstandig, je 'zegt' dat je wel luistert, alleen wil je niets veranderen, 'omdat die vissen je zoveel hebben gekost' Nja dat zegt al genoeg lijkt me, je vindt je geld belangrijker dan je visjes. :wink:

6. Aquamax

Lid geworden:
    21 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet weet hoe je aan de stip komt, KOM JE ER OOK NIET VANAF!

7. samantha*

Lid geworden:
    28 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Een verstandig en helder idee :wink:

Laden...