Stinkende kat

Discussie in 'Katten' gestart door maaikie, 9 dec 2005.

1. maaikie

Lid geworden:
    18 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Een tijdje geleden is onze kat aangereden door een auto en heeft hij zijn bekken gebroken. Dat is gelukkig allemaal goed gekomen, alleen nu is hij mager, zijn vacht ziet er slecht uit en hij stinkt enorm uit z'n mond. Weet iemand wat er met onze kat aan de hand is en wat we eraan kunnen doen? Hij stinkt echt heel erg, we kunnen hem niet meer op schoot nemen omdat hij te erg ruikt.

Alvast bedankt!

Groetjes, Maaike

2. Siska

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal misschien een onsteking hebben van het tandvlees zoals onze Karel ,hij stonk in het begin vreselijk uit zijn bekje ,als het mogelijk is kan je eens proberen om zelf in zijn bekje te kijken en na te gaan of het rood zit .
    In het begin zat Karel ook veel met zijn tong uit zijn bekje ,als hij vermagerd is kan hij misschien niet meer goed eten ten gevolge van de pijn en wast hij zich niet meer behoorlijk vandaar die slechte vacht.
    Ik zou toch naar DA gaan want de kat kan echt veel pijn hebben .

Groetjes Cathy

3. mariels

Lid geworden:
    5 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij ook een klap met zijn hoofd gemaakt? Misschien dat je kat geen of te weinig speeksel aanmaakt waardoor er geen reinigende werking van het speeksel meer plaats kan vinden. Door die droge mond kunnen bacterien makkelijk groeien en die bacterien kunnen een vieze geur veroorzaken.
    Maar ja, dit is slechts een mogelijkheid, als ik jou was zou ik naar de dierenarts gaan.

Kun je iets bijzonders zien in zijn bekje?

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. papillon
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.749
  2. my animals
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    3.842