Sluierstaartgoudvissen..

Discussie in 'Vissen' gestart door drukmeisje, 30 mei 2010.

1. drukmeisje

Lid geworden:
    30 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb vier dagen geleden 3 sluierstaartgoudvissen gekocht. Ze zitten in een grote bak, krijgen voer en vers water. Ik heb zelfs een spulletje gekocht waardoor het water "visvriendelijk" werd.
    Nu werd ik vanmorgen wakker en de twee zwarte visjes dreven boven op het water. Hoe kan het dat die visjes al binnen 4 dagen niet meer leven!? En wat kan ik er in de toekomst aan doen?

Dank je wel!

Kirsten

2. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een filter? Zit er verwarming in en op welke temp? Hoelang heb je je tank laten indraaien? Heb je het water gecontroleerd?

3. drukmeisje

Lid geworden:
    30 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai!

Ze zitten eigenlijk in een soort kom, een grote! Volgens de verkoper kon dit prima. Ze hebben een aantal plantjes. Ik heb de vissen absoluut niet in te koud of te warm water gedaan!

Het gekke is dus, de twee zwarte zaten samen in een bak bij de verkoper en de oranje zat ik een andere bak. Zou het kunnen zijn dat ze al ziek waren voordat ik ze gekocht heb?

4. loungeexx

Lid geworden:
    30 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    1
    die zijn dik sluierstaartvissen :nail_care:

5. loungeexx

Lid geworden:
    30 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahahahah en lelukk

6. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen inderdaad ziek zijn, en kunnen noooooooit in een kom. Een kom kun je nooit in laten draaien en is vismishandeling. :pensive:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. minimol
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    3.238

Deel Deze Pagina