slijkspringer

Discussie in 'Vissen' gestart door sven14, 20 mei 2007.

1. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik maanden geleden een slijkspringer had zeiden ze tegen mij dat ie neit meer zou groeien maar hij is ondertussen al een pak groter en denk dat hij nu wel op maximum lengte is, weet iemand hoe oud slijkspringers kunnen worden dan?

2. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dat zou willen doen:smile: want ik heb ook al boeken liggen doorbladeren internet liggen afspeuren en je vind er echt zeer weinig informatie over

3. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor alle info:smile:

4. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    haloo,
    ik heb jullie informatie gelezen het enigste wat ik nog wil weten is,
    waar je deze vissen kan kopen en hoeduur ze zijn... :confused:

5. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Wij hebben ze weleens in de winkel gehad en toen waren ze 2,95 (uit men hoofd).

6. De buurman

De buurman Dierenliefhebber

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    2,95 das wel erg goedkoop :confused: in de winkel waar ik werk kosten ze rond de 12 euro.

@ sven: de info wat hier boven staat is lang niet alles dat je moet weten over de verzorging van deze dieren. laat je a.u.b goed informeren voordat je aan deze dieren begint. het zijn namelijk niet de makkelijkste dieren.

MvG
    De buurman

7. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat is fijn maar waar kan ik ze kopen maar laat ik het zo zeggen, WAAR hebben jullie ze gekocht ( als je ze hebt gekocht) :eyes: :confused:

8. De buurman

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    de winkel waar ik werk ligt in heerlen(zuid-limburg) we hebben 2 exemplaren zitten.

9. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat is heel fijn want in woon in Bunde en dat is lekker dichtbij :dancer:

maar dan heb ik nog een vraagje hoe oud zijn de vissen en krijgen jullie ze steeds wee overnieuw binnen? En hebben jullie misschien een boekje over de opvoeding van de vissen?:confused:

10. De buurman

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    de vissen wat wij gekregen hadden waren ''per ongeluk'' besteld geworden, we zijn dus eigelijk niet van plan nog nieuwe te bestellen.(we hebben trouwens nog maar 1 exemplaar) wel kan ik met je afspreken dat ik ze voor je bestel en dat je ze meteen komt halen. de vis wat er nog zit hebben we nu ongeveer 3 maanden in de winkel zitten.

verder heb ik geen boeken of andere info ik zelf weet ook slechts de basis over het houden van deze dieren.

MvG
    Dennis

P.S ik stuur je een PB met een link naar een site waar mensen zijn die meer ervaring met dit soort dieren hebben.

11. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ow :flushed:
    dat is heel erg jammer want ja, ik heb nog helemaal niks ik moet het aquarium zelfs nog kopen :cry:

ik ben nu eigenlijk aleenmaar opzoek naar informatie en naar winkeles die deze vissen hebben...
    want ik ben er nu dus achtergekomen dat jullie ze hebben maar dat ze niet opnieuw binnenkrijgen... Zal dit dan de enigste zijn wat jullie hebben?

Anders moet ik helemaal naar Amsterdam reizen om ze daar te kopen :confused:

12. De buurman

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zei: ik kan ze speciaal voor jouw bestellen maar dan moet ik wel zeker weten dat je ze komt halen, het liefst nog dezelfde dag als we ze binnen krijgen. maar laat me maar wat horen als je zover bent.

heb je al eens op die site gekeken die ik je gestuurd heb op de PB?

13. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
  14. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry dan heb ik het verkeer begrepen excuses,

WOW, Dat is dan wel heel erg fijn dat ik dat kan doen :yum: =D> :smiley: :dancer:

Dat is dan al besloten de slijkspringers zou ik dan bij jullie bestellen.
    Maar dan weet ik nog niet wanneer ik ze zal bestellen want zoals ik al zij heb ik nog niet eens het aquarium.

wat ik dan nog moet weten hoe heet jullie winkel, en hebben jullie ook aquariums voor de vissen?

en B.D.W. sorry van hierboven ik weet niet hoe ik een bericht moet verwijderen :blush:

15. De buurman

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    het is uiteraard verstandig de diere pas te bestellen als je aquarium in orde is, de vissen hebben we binnen 2 weken binnen maar let op het is natuurlijk altijd mogelijk dat ze niet op voorraad zijn dan kunnen wij er ook niks aan doen maar denk niet dat dat het geval is.

heb je al opgezocht hoe je deze dieren moet huisvesten en verzorgen? dat is natuurlijk wel erg belangrijk!

ik zal je een PB sturen met de winkel en het adres.

MvG

16. finner10

Lid geworden:
    18 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    okey dat is mooi,

maar wat je je zij van huisvesten dat weet ik nog niet maar ik weet wel hoe ik ze moet verzorgen (altans dat dacht ik van wel ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

maar het is ook niet erg als ze dan niet op voorraad zijn ik heb genoeg geduld:smiley:

17. remy_boy

Lid geworden:
    14 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina