Slaap jij met je dier in bed?

Discussie in 'Stemmen' gestart door Benedictus17, 16 aug 2008.

?

Slaap jij met je dier in bed?

1. Ja

62 stem(men)
    50,0%
  2. Nee

50 stem(men)
    40,3%
  3. Anders, nl...

12 stem(men)
    9,7%
  4. Ja

62 stem(men)
    50,0%
  5. Nee

50 stem(men)
    40,3%
  6. Anders, nl...

12 stem(men)
    9,7%
  1. Melanie.

Lid geworden:
    24 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, omdat ik geen dieren heb die in bed kunnen, althans, het is niet praktisch om hamsters, paarden, eenden, kippen, een varken of een wallaby in je bed te leggen, denk ik. :grinning:

2. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Molly en Yasmin (katten), slapen altijd gezellig bij mij op bed. :smile:

3. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee onze katten mogen niet in de slaapkamer komen. Deze ruimte probeer ik haarvrij te houden haha. Dit slaapt wel zo lekker (vinden wij)

4. MarijkeE

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.Ik denk dat mijn bed dan nat wordt(goudvis)en Boris mag niet naar boven.Doet ie wel als hij de kans krijgt :eyes:

5. dolfigirl

dolfigirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    24 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want hond mag niet boven komen en de vissen..... tja wordt zo waterig in bed. :notes:

6. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Anders

De katten mogen wel in onze slaapkamer komen als mijn vriend niet thuis slaapt.

Anders worden ze buiten de deur gezet als we gaan slapen.

Want mijn vriend slaapt heel lichtjes en wordt al heel snel wakker als 1 van de katten op bed springt..

7. malibumaniacNL

Lid geworden:
    6 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bikkel kom sochtend vrolijk op bed liggen... vind het wel een goeie wekker :notes:

8. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen dieren die bij me in bed kunnen kruipen, maar al had ik ze dan zou ik het nog niet willen. Ik hou me bed liever haar en geurvrij...

9. Sam89

Lid geworden:
    9 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,ik hoef me hamster,ratten niet in me bed :notes: en me katten al helemaal niet wil me bed haar vrij hebben vind dat echt vies. :raised_hand:

10. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    meende dat ik al gestemd had en berichtje had geplaatst :confused: maar niet dus.

ons hondje slaapt bij ons op bed....
    dit was eingelijk niet de bedoeling maar de eerste nacht dat hij bij ons was heeft hij alles bij elkaar gejankt, alles over hoop gehaald en overal lag zijn behoefte...
    (dit was omdat hij een lange tijd mishandeld en verwaarloosd is en van het kastje naar de muur gestuurd is en helemaal niet wist waar hij nu eindelijk aan toe was)
    de 2e nacht ging het precies zo, dus heb ik hem maar opgehaald omdat hij bij zich op zijn gemak voelt... meneertje ging languit op het voeteneind liggen, en licht daar s`nachts nog steeds :wink:

11. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn honden soms. Soms wel soms niet, hangt ervan af hoe vroeg het in de ochtend is. Als hun eerder wakker zijn dan de wekker afloopt dan komen ze op bed liggen. S'avonds idem. Als ik nog tv kijk in de slaapkamer dan ligt er ook gewoonlijk 1 op bed, en de andere op de grond naast mij.

12. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn konijntjes mogen zo af en toe wel even ravotten op mijn bed, ze zijn gelukkig allebei zindelijk en daarom durf ik dat wel aan. Als ze eenmaal neerploffen, ploffen ze vaak tegen mij aan. En soms kan ik het dan niet helpen, dan vallen mijn ogen dicht...

Of als er één ziek is en dwangvoer nodig heeft, sleep ik de quarantaine naar boven en na de dwangvoer momenten neem ik nog even de tijd om met ze te knuffelen. Dan kruip ik zelf onder de dekens en Kis of Kelt op de dekens tegen mij aan, vaak met de voorpoten over mijn arm.

Maar echt in bed... nee.

13. Brunoboy

Brunoboy Dierenliefhebber

Lid geworden:
    6 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen Bruno in mijn bed........hij heeft een eigen bed beneden......
    Anders heb ik geen plaats meer.....

14. Halifax

Lid geworden:
    16 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    De pup (stilaan jonge hond) slaapt in een bench, staat aan het voeteinde van mijn bed. Eigenlijk was het de bedoeling om de bench dan stilaan naar beneden te verhuizen, maar het komt er gelijk niet van :laughing:

De grote slaapt in principe beneden in de keuken, maar soms heeft ze een jankmoment, dan jankt ze 's nachts. dan haal ik haar uit de keuken en komt ze mee naar boven en slaapt dan op bed. Zo houd ze haar bakkes en kan ik verder slapen :grinning:

Ze moet wel op het voeteinde en krijgt niets van mijn donsdeken :sunglasses:
    juist jammer dat ze zoveel plaats inneemt :eyes:

15. Sola

Sola Dierenliefhebber

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mijn boxer slaapt heerlijk op haar zachte dekbed in de bench

16. renate85

renate85 Speurneus

Lid geworden:
    10 jan 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin sliepen de jonge katjes bij ons tot ze helemaal gewent waren aan de andere katten en verder slaapt er geen dier bij ons in bed tenzij er een kat ziek is dan mag die bij ons slapen.
    De hond mag er niet bij die is te groot dan kunnen we zelf niet meer in bed liggen :laughing:

Groetjes Renate

17. mpk1962

Lid geworden:
    9 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Kate is een Jack Ruyssel en slaapt op het dekbed bij me, heerlij

Marianne

18. chibbie

Lid geworden:
    7 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Cun en Moods doe ik liever niet haha! Maar bink en frum slapen zo af en toe wel bij mij op bed. Maar ze slapen liever beneden op de vensterbank. :confused:

19. MichelleenKane

Lid geworden:
    17 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de kat!
    De hond niet .. Die kan niet traplopen en is véél te groot!

20. RainmanN

Lid geworden:
    27 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, aangezien ik het niet fris vind om een dier in bed te hebben. Onze dieren mogen niet boven komen .. :smile:

Laden...

Deel Deze Pagina