Siamees Kaia terecht

Discussie in 'Katten' gestart door apartje, 29 mrt 2009.

1. apartje

Lid geworden:
    27 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermist sinds 26-03-09,
    Siamees “Kaia” Poes
    Kleur Lilac tabby point, dat is een cremekleurig lichaam met een grijzige kop en staart met en beetje streepjes. Ze heeft donkerblauwe ogen. De kop is lang,grote oren, lichaam slank en klein.

Ik heb alle instanties al ingelicht, flyers in brienbussen in de buurt gedaan, flyers opgehangen in winkelcentra, sporthallen, scholen, dierenartsen etc.

Het is een binnenkat dus kan schuw zijn buiten. De kattenbak is al door de tuin gestrooid, bak voer buiten, deur staat snachts open....

2. 1111111

Lid geworden:
    4 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaag ik hoop dat je hem snel terugvind!

3. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die van jou appartje? wist niet dat we zo dicht bij elkaar woonde (ben Daja)

4. apartje

Lid geworden:
    27 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon gisteren niet inloggen omdat ik geen cookies verwijdert had, maar ik wou even melden dat kaia er weer is!!

Gistermiddag rond 12 uur kreeg ik een telefoontje van de dierenbescherming dat iemand hun gebeld dat dat ze een siamees gevonden hadden, we zijn er meteen heen gereden. Ze was flink afgedwaald en is zelfs de rondweg over gestoken. Ze is gevonden door mensen die paarden hebben, daar hebben ze haar in een auto gezet, ze was flink van streek.
    Deze mevrouw had zelf maine coon's dus begreep meteen dat dit een raskat is die gemist werd. Ze had geen interesse in de beloning maar was blij dat we weer herenigd waren. Kaia was ook erg blij dat ze weer thuis was. Nadat ze veel knuffels en kusjes ontvangen heeft is ze lekker gaan slapen in bed (met een kruikje). Ze heeft veel gedroomd maar vaochtend was ze weer helemaal fris en vrolijk!

@Daia. ik wist niet dat je ook verhuisd was naar Emmerhout.

5. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    =D> gelukkig!!! Ook weer een goed einde! :ok:

6. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat ze weer veilig thuis is :grinning:

7. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat fijn dat ze weer thuis is apartje, woon nu bijna anderhalf jaar in Angelslo bij bij vriend. Woon nu tegenover het sportpark aan de rondweg (Danackers).

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. panter26
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.338
  2. Regal
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    3.545