Scrapbooks

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door LenM, 2 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog foto's van kunstwerken? Ik scrap zelf niet mee maar ben wel heel benieuwd wat jullie allemaal maken! :smiley:

2. Tigger

Lid geworden:
    20 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn vakantieboek af, zodra ik meer tijd heb ( ben momenteel hier bezig in huis, schilderen, behangen, nieuwe overgordijnen, vitrage, zeil) dan zal ik ze op mijn homepage zetten. Geef ik hier wel een seintje.

3. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb weer een nieuwtje... :dancer:

Leon heeft voor mij een scrapbookprogramma voor op de computer gedownload. Ik heb het nog niet goed kunnen bekijken, want ik ben futloos door de griep, maar het ziet er in eerste instantie erg leuk uit.
    Je kan ook scrapbooks maken om internet te plaatsen.

Zodra ik weer wat meer fut heb, zal ik een probeerseltje plaatsten.

4. Chaan

Lid geworden:
    30 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk zeg!!!! :grinning:

In ieder geval beterschap! :pensive:

5. Tigger

Lid geworden:
    20 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft hij dan gedownload Miranda? Mag ik de link?

6. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen link :pensive: Hij heeft van newsgroepen afgehaald. Het heet Scrapbook Factory Deluxe en het is een volledig programma. Je kan het een beetje vergelijken met Print Master, maar dan specaal voor scrapbooks.

7. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds scrappen een hit werd zat het al bij mij te kriebelen...
    K vond alles alleen te duur.
    Nu heb ik vorige week toch maar wat spulletjes gekocht en ben ik aan de slag gegaan.... Koste wel 30 euro in totaal maar voor een keertje moet het kunnen :wink:
    In plaats van een scrapbook heb ik een scraplijst gemaakt van mij en mijn zusje.

T zijn niet zulke duidelijke foto's maargoed:

Ik heb oa satijnpapier gebruikt (mooi papier is dat!), stickervelletje met bloemen, diamant-letter-stickers, stickers met woorden als 'dierbaar', 'speciaal', 'vriendelijk', 'lief', etc. , houten letters.

Ik vond het erg leuk om te doen dus misschien ga ik binnenkort een scrapbook beginnen :wink:

8. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt groot gelijk.... Ik heb ool nog steeds spullen liggen, maar ik heb het nu druk met mijn sieraden.
    Als ik straks mijn webwinkeltje een beetje op orde heb (zal nog wel effe duren), dan ga ik nog het één en ander afmaken en ik wil ook nog een heel boek maken over mijn poezenkinderen :grinning:

Ik kom tijd te kort in dit leven :wink: Ik wil nog zoveel :grinning:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina