Schoonmaak Freak!

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door shesannie, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het zit bij ons in de familie :grinning: vroeger ahum nou ja zo oud ben ik ook alweer niet haha maar goed toen was ik niet zo hoor en zeiden mn ouders altijd al ik weet niet van wie ze het heeft zo'n rommeltje te hebben (mijn moeder maakte altijd het huis schoon we hoefden eigenlijk nooit mee te helpen :smile: ) maar goed inmiddels heb ik het schoonmaaksyndroom te pakken en vind ik het heerlijk

Zelfs als ik bij mensen op visite ben wil ik helpen met de afwas enz haha

2. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kom je dan wacht al jaren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Afwas staat al tot aan het plafond

3. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ...

Keb mn eigen keukentje alllaaaaang weer lekker schoon hoor :grinning:

4. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou dan kan hier met een andere bezig :stuck_out_tongue_winking_eye:

5. Malie

Lid geworden:
    17 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ohjee, als ik dit zo lees dan schaam in me toch wel :blush: bij mij staat de schone vaat in de vaatwasser te wachten totdat het weer de kastjes in mag en de vuile vaat staat op het aanrecht te wachten totdat de vaatwasser weer leeg is... :notes:
    De vuile was, ligt netjes op een berg voor de wasmachine en de schone was ligt in de droger te wachten om gestreken te worden, meestal strijk ik 's morgens wat ik die dag aanwil en bereiken mijn kleren dus zelden de kast :confused:
    aangezien ik in deze periode van het jaar constant zwerfkittens in de opvang heb is de woonkamer ook nogal een zooitje, stofzuigen doe ik wel iedere dag maar dweilen schiet er nog wel eens bij in....

alleen de badkamer en wc worden 2 x per week schoongemaakt, maar bed opmaken doe ik nooit bv...

Ik heb er ook gewoon geen tijd voor, ik werk fulltime en als ik thuis ben, ben ik constant met de katten bezig, vooral de schuwe zwerfkittens vragen nogal wat aandacht...

maar ik neem me iedere keer stellig voor om na de intensieve opvangperiode alles weer flink schoon te maken en dat lukt meestal ook wel alleen het bijhouden schiet er meestal een beetje bij in... :confused:

6. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb ook een fulltime job erbij hoor...
    nu hebben we weer een jong eekhoorntje in de opvang van net een week oud ..
    en natuurlijk alle andere dieren die verzorgt moeten worden

7. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja hebt gewoon geen zin :stuck_out_tongue_winking_eye:

8. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet wel zeggen dat ik iedere dag maar 2 uurtjes bezig ben met het hiishouden en daarmee hou je het huis goed schoon.
    Zoals al eerder is geschreven, hou je het bij dan blijft het schoon.

Wij hebben nu ook laminaat en tegels, geen gordijnen maar lamellen en dat scheeld enorm, in ons vorige huis hadden we tapijt en dat wil ik nooit meer.

9. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen ook laminaat maar dan wel gelijk in het hele huis maar dat kost een hoop. Dus nog ff doorsparen en dan kan de vloerbedekkiing er ook uit :wink:. Dat scheelt enorm met huisdieren.

10. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Op zich duurt het ook niet lang om je huis te onderhouden.
    Ik heb net eeen berg afwas weggewerkt , de keuken en badkamer gedweild en de living gestofzuigt. Straks doe ik de trappen.
    Hoewel het een groot huis is , is het op zich niet zo veel werk maar ik doe het absoluut niet graag en stel het dan ook altijd zo lang mogelijk uit :blush: .
    Een proper huis geeft wel voldoening moet ik toegeven maar met 4 katten en een hond merk je van die properheid na een half uur niets meer :eyes: .

11. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Shesannie, je lijkt op Monica van Friends :grinning:

Ik lijk meer op Joey en Chandler, ben een zeeeeeer grote sloddervos. Ik denk dat jij een hartaanval zou krijgen bij mij (dus als je je verveelt: zo lang is het niet van Gronigen naar Leeuwarden :wink:).

12. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we shesannie weer de schoonmaakkampioen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik hou dus echt niet van schoonmaken hea. Geef mij maar alleen dingen die makkelijk schoon te maken zijn. Ik woon op een boerderij met beesten in en uit, ik kan toch niet 24 uur per dag gaan poetsen! Maar btw ik houd ook niet van viezigheid.

13. *~*natasja*~*

Lid geworden:
    13 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou niet echt van schoonmaken, maar gelukkig det meestal mijn moeder het of mijn zus.
    mijn kamer moet ik wel zelf schoonmaken (natuurlijk) en dat doe ik dan ook elke dag (de hond slaapt op mijn kamer)

14. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen schoonmaak-freak, maar ook geen echte sloddervos. Wat rondslingerende spullen zul je hier bij ons wel zien, maar viezigheid niet.

Ik heb echt een vreselijke hekel aan poetsen, maar ja, het moet toch gebeuren he. Maar mijn hobby is het niet!

15. meesje

Lid geworden:
    30 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me wel vinden in jou shesannie! Ik ben ook harstikke proper en ordelijk. Het is bijna routine voor mij om constant alles schoon te willen hebben. Vooral in de keuken en badkamer ben ik erg! Ik doe ook de keuken helemaal poetsen als ik gekookt heb. Daarnaast stofzuig ik ook iedere dag. Ik ben ook allergisch voor veel dingen zoals huisstofmijt, dus dat is ook een van de vele redenen dat ik alles zo netjes wil hebben. Daarnaast heb ik op school met mijn opleiding een beetje een 'steriele' houding gekregen. Verder zit het die poetsmanie ook nog eens in de familie..

16. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment mijn slaapkamer verwaarloos. (ivm stage) Ik doe het dus niet zo uitgebreid.
    Maar op stage vind ik het heerlijk om te poetsen. :wink:

17. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow jee, ik schaam me dood, op mn kamer ligt een dikke laag stof denk ik (ben gewoon veel te veel aant genieten voor t moment, lekker lang slapen, en naar de gentse feesten gaan....Overdag nog wat slapen (begin me al te vervelen).
    En mn auto is ook echt heel vuil, maar k heb geen regenwater meer, en als k het met leidingwater moet doen, pfff, al die kalkplekken (ik wordt daar gek van!) dan heb k hem nog liever vuil!!
    Ga straks toch maar mn kamer stofzuigen (mn kast hebk al uitgeruimd...Alle cursussen netjes in dozen, klaar om op de zolder verder te gaan "opstoffen" :laughing:)

18. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha succes ermee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heeeerlijk is dat alles lekker schoonmaken en alle papieren netjes en pff gewoon alles heerlijk schoon en opgeruimd als je er zo over begind krijg ik al zin om schoon te maken eerlijk waar haha

we waren gisteren bij kenissen en die hadden net gegeten ik zo yes ik kan meehelpen afwassen en afdrogen maar nee hoor ze hadden hun vaatwasser weer aangesloten :pensive: balen zeg..

19. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja die wil ik ook nog weleens lijkt me heerlijk.

Die kan je uitruimen Shesannie :stuck_out_tongue_winking_eye:

20. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1: mijn vriend :laughing:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. poeleke
    Reacties:
    8