Schildpadden afgeven.

Discussie in 'Reptielen, amfibieën en insecten' gestart door Rishma1999, 26 feb 2012.

1. Rishma1999

Lid geworden:
    10 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 schildpadden, 1 hele grote, 1 wat kleinere. Het zijn roodwangschildpadden. Ze zijn te groot geworden voor het aquarium. Dus we willen ze weg doen, aan een asiel geven of opvang. Of een dieren centrum. Maar ik weet niet precies waar ik ze kan afgeven. Weten jullie meschien iets? De kleinste weetjes helpen al! Dus help me!

2. designdragons

Lid geworden:
    28 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Rishma1999

Lid geworden:
    10 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had die site al gezien leek me heel goed! maar ik woon in noord brabant dus dat is nog al ver rijden, maar meschien voor die ene keer doen we het!
    /
    meer tips?!?!
    IS ALTIJD HARTSTIKKE WELKOM!!

4. maris_1988

Lid geworden:
    18 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk op een vogelopvang, en daar krijgen wij ook weleens schildpadden (en anders soort dieren binnen) Vaak wel gevonden, maar wie weet dat zo'n soort opvang een idee is, en dat dat misschien meer in de buurt is?

5. designdragons

Lid geworden:
    28 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien je aanmelden op een reptielenforum en daar informeren of iemand ze wil hebben?
    of misschien ze voor je mee kan nemen richting de opvang

bijv: http://www.soulforscales.com

6. nielo

nielo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    12 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat mensen dieren kopen en als ze te groot worden moeten ze weg :eyes:
    Beste info van tevoren zoeken van de verzorging van het dier voordat je het neemt,scheeld een hoop narigheid later :wink:

Marktplaats bv.
    helaas zijn beide forums ff offline, schildpadnet en http://schildpaddenforum.net/smf/

7. designdragons

Lid geworden:
    28 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze op mp aanbied zou ik wel opletten of degene die ze ophaalt een fatsoenlijk habitat voor ze heeft en de juiste kennis bezit. anders staan ze waarschijnlijk binnen no time weer te koop of erger nog kwijnen daar weg

8. nielo

nielo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    12 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens!

Laden...

Deel Deze Pagina