Rook je?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door poeleke, 3 mei 2005.

?

Rook je?

1. ja

260 stem(men)
    100,0%
  2. nee

0 stem(men)
    0,0%
  3. heb het gedaan, maar ben gestopt

0 stem(men)
    0,0%
  4. ja

260 stem(men)
    100,0%
  5. nee

0 stem(men)
    0,0%
  6. heb het gedaan, maar ben gestopt

0 stem(men)
    0,0%
  1. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat ik al eens gereageerd heb, maar weet het niet zeker meer. Dus hier de vragen en antwoorden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Rook jij? Bijna niet (heeeeeeel af en toe eens)

Sinds wanneer? dat heeeeel af en toe komt nog van m'n toen ik wel rookde periode. Ben gestopt omdat ik een asmatische vriend had die er niet tegen kon.

Hoeveel per dag? toen... lag aan het gezeldschap. Met vrienden rook ik zo een half pakje leeg. In m'n uppie 2/3 sigaretten.

2. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je maar een afzuigkap hebt, anders niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

3. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook niet lang duren voordat de maan bevolkt is door de mens. En dan zullen de sigaretten wel meegenomen worden.
    De mens rookt al bijna net zo lang als dat de mens bestaat, waarschijnlijk zal die troep nooit verdwijnen.

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Dory, je bent wel op dreef vandaag. Je vind de mening van iedereen hier gezeik, als de mening niet hetzelfde is al jou. Beetje respect voor je mede-forumleden mag wel hoor.

En tuurlijk zijn er nog ergere dingen als meeroken. Maar dat wil niet zeggen dat je dat niet erg mag vinden. Dat vind ik altijd een beargumentatie die kant nog wal slaat. Dan mag je dus niks in je leven erg vinden, want er is altijd wel een oorlog (wat dus erger is als jou probleem) :eyes:

5. Maud

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook sinds dat ik 11 ben!
    En ik wil wel stoppen, maar mijn vriend rookt ook! Ik ben even gestopt maar ik vind het dan zoooo goor als hij me zoent!! Of als ie tegen me praat, iehw als je zelf niet rookt is dat echt goor! Dus ben weer aan het roken hahaha
    Misschien vinden sommige van jullie dit een vreemde reden om weer te gaan roken, maar het zoent een stuk lekkerder hoor :smiley:

6. sven14

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Rook jij?
    Ja
    Sinds wanneer?
    13/14
    Hoeveel per dag?
    20-25

7. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook niet en zal het ook nooit doen en nooit proberen, Mijn moeder hoest haar longen kapot want ze hoest de hele dag door en ze is al eens in het zh geweest voor haar keel toen hebben ze wat verwijderd maar nee ze slaat alle adviezen in de wint en rookt gewoon door sorry ik kan daar zo kwaad om worden :pensive: Ik vind het echt oerstom. Ze is al wel 10 keer gestopt

Laden...

Deel Deze Pagina