Pupje bij volwassen (onzekere) reu

Discussie in 'Honden' gestart door Punch, 25 sep 2017.

1. Punch

Punch Nieuw Lid

Lid geworden:
    23 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

Wij hebben een Shiba Inu reu van 4j en zouden er graag een Amerikaanse Stafford bij willen nemen.
    Mijn eerste hond was een Amstaff, tweede hond een Bullterriër en nu een Shiba Inu dus.
    Al heeft het opvoeden van de Bullterriër bloed zweet en tranen gekost, dat was nog niets vergeleken met het opvoeden van de Shiba :-) Moeilijk of niet, dat is allemaal goedgekomen. Ik wou dit maar even zeggen om aan te tonen dat ik wel ervaring heb met het opvoeden van honden maar ik heb geen ervaring met twee honden.

Onze Punch (Shiba) is een nogal speciaal karaktertje, een echte dramaqueen. We hebben hem altijd overal mee naartoe genomen maar hij is toch bang van alles en iedereen dat hij niet kent en heel bang van kindjes. Hij is niet gecastreerd omdat we geen problemen met hem hebben naar andere honden toe maar hij laat zich zeker niet domineren door andere reutjes. Met teefjes gaat het meestal goed al is hij wel bang van grote honden, teef of geen teef.

Deze morgen is het nestje waar we al weken op wachten eindelijk geboren en binnen 3 weken mogen we ze voor het eerst gaan bezoeken. Nu vragen we ons af of we best een teefje in huis nemen of een reutje. Ik zou sowieso gaan voor een pupje dat niet té aanwezig is maar ook geen bang pupje want dan zitten we met twee bange scheetjes. Wat zijn jullie ervaringen? Hoe pakken we dit het beste aan?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Grtjs,
    Wendy

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Brunoboy
    Reacties:
    29
    Weergaven:
    4.186
  2. Cin
    Reacties: