Poot-afdruk-foto-lijst

Discussie in 'Catwalk' gestart door VonYong, 19 feb 2009.

1. VonYong

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister het hele verhaal getypt, blijkbaar niet op bevestigen gedrukt! :persevere:

Ik heb vorige week bij de Intratuin een fotolijst gekocht met daarnaast plek voor de pootafdruk van je hond/kat. Heb van t weekend natuurlijk gelijk alles in orde gemaakt! Er zat klei bij waarmee je de pootafdruk kon maken.
    Eerst heb ik Joost gedaan, die is zo makkelijk, hij vond alles goed. Daarna Amber, die het er niet echt mee eens was dat ik haar poot vastpakte, maargoed, het is gelukt :smiley: Nu is die van Joost wat geler en zijn nageltjes staan er niet op, maar hij wel heel leuk! En bij die van Amber zie je wel der nageltjes, heel lief! Alleen istiej wat gerimpeld, maar ze is ook al oud dus kan eigenlijk wel:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier die van Joost als eerste :

En Ambertje

Close up van am der pootje:

Close up van joost zijn pootje:

Het nadeel van klei is dat je het onmogelijk helemaal glad krijgt en je dus altijd lijntjes ziet. Blijkbaar bij amber te hard gedrukt want daar zie je de rimpels, maar vind het wel leuk :smiley:

Ik heb ze nog niet staan omdat de klei van joost eruit viel, heb um ff vastgelijmt dus kan um straks wel neerzetten denk ik.

ps het moest trouwens wel 3 dagen drogen!

2. Fundi

Lid geworden:
    20 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee. :smile:

3. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig idee ga het ook maar eens doen :ok:

4. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaaf!!!
    Ik had het idd in een foldertje zien staan maar kon nergens meer het foldertje vinden!

Nu heb je een echt supergave kunst!

5. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een leuk idee zeg :smiley:

Deel Deze Pagina