[poll] Op welke leeftijd zelfstandig??

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Sheila, 12 jun 2007.

?

Ik woon nog thuis, voorlopig want vind het supergezellig

1. Ik woon nog thuis maar wil toch onderhand wel eens op mezelf

42 stem(men)
    100,0%
  2. Ik twijfel, weet niet goed wat ik wil...

0 stem(men)
    0,0%
  3. Ik was tussen de 15 - 20 toen ik zelfstandig werd.

0 stem(men)
    0,0%
  4. Ik was tussen de 20 - 25 toen ik zelfstandig werd.

0 stem(men)
    0,0%
  5. Ik was tussen de 25 - 30 toen ik zelfstandig werd.

0 stem(men)
    0,0%
  6. Anders namelijk :

0 stem(men)
    0,0%
  7. Ik woon nog thuis voorlopig en heb het erg naar mijn zin.

0 stem(men)
    0,0%
  8. Ik woon nog thuis maar wil toch onderhand wel eens op mezelf

42 stem(men)
    100,0%
  9. Ik twijfel, weet niet goed wat ik wil...

0 stem(men)
    0,0%
  10. Ik was tussen de 15 - 20 toen ik zelfstandig werd.

0 stem(men)
    0,0%
  11. Ik was tussen de 20 - 25 toen ik zelfstandig werd.

0 stem(men)
    0,0%
  12. Ik was tussen de 25 - 30 toen ik zelfstandig werd.

0 stem(men)
    0,0%
  13. Anders namelijk :

0 stem(men)
    0,0%
  14. Ik woon nog thuis voorlopig en heb het erg naar mijn zin.

0 stem(men)
    0,0%
  1. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor opleiding ga je daar doen? Highschool, of College?
    En waar in de USA ga je precies naartoe?
    En voor hoe lang?

*ben niet nieuwsgierig hoor :wink: *

2. Maxiem

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat merk ik :grinning:L
    Ik ga College doen. In Amerika is het zo dat je de eerste twee jaar heel breed wordt opgeleid en daarna ga je pas echt je university major doen. Ik begin dit semester met Biology, Chemistry, Math en Psychology. Ik wil uiteindelijk een Biology major.
    Ik ga voor 4 jaar, naar de University of West Georgia. Die ligt 50 mijl van Atlanta.

3. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon nog bij me ouders ben 15 dus ach :grinning:
    wil wel rond me 18 á 20ste het huis uit.. kan ik uitbrijde met me reptielenhobby (als ik dan teminste werk heb) :smiley:

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat komt me heel erg bekend voor :grinning:

5. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog te jong om op mezelf te gaan wonen, maar het lijkt me wel leuk, en als de tijd en het moment daar is ga ik er zeker niet te lang mee wachten. :smiley:

6. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al klaar met je middelbare school? Ik ben nog maar 13 en 'k moet nog 5 jaar :laughing: ( Gymnasium :flushed: )
    Het lijkt me wel ontzettend cool, maar tegelijk ook weer eng hoor ! Veel plezier alvast ! :ok:

Ik woon nog thuis bij mijn ouders, en dat blijf ik ook vast wel tot mijn 33e. Mijn moeder vertrouwd mij niet met jongens :stuck_out_tongue_winking_eye: :eyes: Grapje, Ik zie wel wanneer ik wegga.. ik kan in ieder geval zo lang ik wil hier blijven !
    Mijn zus zit nu op de universiteit van Groningen, en kan daarom thuis blijven wonen, maar volgend jaar april gaat ze wss half jaar naar duitsland om te studeren ( studie duits ) en daarna gaat ze opzichzelf wonen in Groningen..

'K zie het nog wel .. :grinning:

7. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon nog thuis, ben ook nog maar 15 jaar he. Maar zoals ik mijn toekomst nu inzie, wil ik niet te lang thuis blijven wonen.

8. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon nog thuis en ben ook nog van plan om even te blijven aangezien ik nog maar 13 ben.

9. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon nog thuis, studeren kost geld he :wink: (en ik kost echt wel veel geld :blush: )
    Heb het goed thuis en denk dat moesten mn vriend en ik nu gaan samenwonen we het onszelf heel lastig zouden maken aangezien ik met mn studies geen tijd heb voor de was de plas, koken en vanalles en nog wat....
    Dus t wordt nog even wachten (3 jaartjes als alles goed gaat )

10. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu 17 en woon nog thuis. ik wil wel graag het huis uit, maar voor veel woonruimte moet je 18 zijn. ook geld wordt een probleem.. ik zit nog op de middelbare school voor 2 jaar dus superveel tijd om te werken heb ik niet.
    toch hoop ik dat zodra ik 18 ben elke maand genoeg geld bij elkaar kan krijgen om op mezelf te gaan wonen.

11. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik 18 werd heb ik 2 jaar samen gewoond met mijn zussen in een appartement en toen ik 20 jaar was weer terug gegaan naar mijn ouders en nu woon ik nog steeds bij mijn ouders. Ik wil eerst mijn opleiding afmaken en dan gaan samen wonen en dan verhuis ik naar hillegom of ergens in die buurt

12. Wouzzy

Lid geworden:
    25 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 14 en heb het wel naar mijn zin thuis :smiley:. als ik maar dieren om me heen heb :grinning:

13. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op mijn 21ste het huis uitgegaan en ben toen gaan samenwonen met (nu mijn ex) vriend. En dat was de grootste fout van mijn leven (mijn vriend dan :wink:). Als ik het allemaal opnieuw kon doen had ik toch liever wat langer thuis willen wonen.

14. Fairie

Lid geworden:
    16 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon nu een jaartje op kamers.Ik heb best een fijne jeugd gehad.Mijn ouders steunen me op veel gebieden.Ik woon samen met mijn vriend en ik heb een bijbaantje en ik studeer nog.Allles loopt wel op rolletjes dus :wink:

15. Jaco_en_Hilde

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was 19 toen ik uit huis ging en ik was er ook echt aan toe. Deed vanaf mijn 15de zelf al een heleboel thuis. Schoonmaken en ik draaide mn eigen wassen enzo.
    Ik heb het goed gehad thuis, maar het is echt heerlijk om lekker je eigen stekkie te hebben. Zodra je dat eenmaal geproeft hebt, wil je niet meer terug. Tenminste dat is meestal zo.

Ik vind dat als je een jaar of 20 bent, je ook zover bent om je vleugels uit te slaan. Het is niet goed voor je ontwikkeling te lang onder moeders vleugels te blijven zitten. Je wordt er zelfstandiger van, leert heel veel en dan pas begin je jezelf te ontwikkelen.

16. ik+nijntjes=luf

Lid geworden:
    20 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig woon ik nog thuis :dancer:

17. PinkBoi

Lid geworden:
    17 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net 18 toen ik samen ging wonen met m'n toenmalige vriend. Heb ook niet zo'n leuke jeugd gehad, dus ik was snel weg :wink:

18. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon nog thuis en naar mijn mening is dit ongelooflijk handig.
    Je wordt wakker,ontbijttafel staat gedekt, je gaat naar school, maakt wat huiswerk,
    en tegen dat je gedaan hebt staat je eten al weer op tafel...
    Nuja, niet dat ik echt niets moet doen in het huishouden, ik help natuurlijk wel een beetje, wat ik niet meer dan normaal vind, maar voor de rest heb ik het hier inderdaad erg naar mijn zin :smile:
    Ik blijf hier nog wel even :stuck_out_tongue_winking_eye:

19. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon nog thuis en heb het er prima naar mijn zin.
    Wel zou ik graag samen met mijn vriend op kamers gaan in amersfoort om een paar redenen:
    - Dit is voor ons beide praktisch voor onze opleidingen, hij gaat namelijk naar utrecht en ik naar Barneveld. Vanuit Amersfoort is vanuit beide een goede verbinding met OV.
    - De ouders van mijn vriend beginnen ons soms een beetje uit de strot te hangen. Ze bemoeien zich vaak met dingen waarmee ze niks te maken hebben en gunnen zowel mijn vriend als mij er weinig privacy.
    - Mijn vriend en ik hebben al 3 en half jaar een relatie en met name ik heb een beetje de drang om een stap verder te gaan door dus samen te gaan wonen.

Laden...

Deel Deze Pagina