piercings

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door mogwai, 31 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in mijn ene oor 3 gaatjes en in mijn andere ook 2 gaatjes. Verder heb ik niets.

@wendy85. Mijn vriend heeft ook een piercing. Bij hem ging het ook met een tang/klem op je tong en daarna een buisjes erdoor met naald en daarna de piercing. Spoelen moest hij ook. Hij kon de eerste dag niet praten, daarna ging het wel iets beter, maar een paar dagen echt goed praten was lastig. Ook eten in het begin was bij hem moeilijk.
    Maar na een weekje is alles weer normaal. Hij heeft het er nu nog steeds inzitten en hij is er erg blij mee.
    Ik denk ook dat het bij de een veel sneller en beter gaat dan bij de ander. Sommige praten na 10 minuten al gelijk weer de hele boel bij elkaar.

2. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeft niet perse een buisjte te gebruiken. Je kan ook een followtrough naald gebruiken. De meeste echt goede piercers doen dat ook. Plastic is namelijk vrij zwak en kan afbreken. Een follow trough naald is iets breder dan het sieraad en het sieraad zit achter op de naald in een soort kuiltje. Je pierced en als je de naald er onder uit haalt (bij een tong) komt het staafje er automatisch achteraan. Veel sneller.

3. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je oud en rimpelig bent heb je wel andere zorgen hoor. Als mensen dan nog echt naar m'n tattoo's kijken ben ik vereerd :smiley: Denk eerder dat ze kijken of ik nog wel gewoon kan lopen en geen volle luier heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

4. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah tattoe's zijn ook niet voor mij! Alleen dat 2e gaatje, moet dan wel vlakbij dat andere gaatje worden gezet, zodat er een klein steentje in kan! Ik ken iemand en die heeft m bovenin haar oor, nou daar had ze wel ff last van hoor! Voor de rest wil ik niks wat m'n hele leven ongeveer blijft zitten, alleen een trouwring natuurlijk :smiley:

5. hondenkoek

Lid geworden:
    6 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 paar gaatjes in mijn oren en ik wil graag een navelpiercing maar voor de rest hoeft het voor mij niet :wink:

6. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden! :ok:

7. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje over tongpiercings...

Onder je tong loopt over het midden een spiertje.. Mag daar een piercing doorheen gepierced worden?
    Ik hoor namelijk ook wel eens enge verhalen dat bepaalde zenuwen in de tong nie meer werken door een tongpiercing

8. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je tongriem. Is geen spiertje en kan je zelfs gewoon apart piercen. Dus de tongriem van lings naar rechts piercen. Niet pijnlijk wel lastig als je net als ik je gewone tongpiercing gestreched heb. Daarom heb ik 'm er ook uitgehaald weer.

Bij het normaal piercen van je tond blijf je ten alle tijden VOOR de tongriem. Mensen met een erg lange tongriem kunnen om die reden ook geen tongpeircing laten zetten (of je moet 'm off-center zetten)

Op bme (gebruik google) staat bij de tongpiercing sectie een aantal foto's van piercings door tongriemen en off-center tongpiercings.

Een tongpiercing is een lastig te plaatsen piercing en als het niet echt goed gebeurd kan je je tong PERMANENT beschadigen. Ga dus ALTIJD naar een goedee en betrouwbare piercer. En bij voorkeur niet naar een die het "er gewoon bij doet"

9. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n moeder nu denk ik wel zover dat ik binnenkort een 3e gaatje mag in m'n oren.. Ik vroeg haar vanmiddag of ik het voor me rapport mocht als dat goed was en ze zei niet echt nee.. Dus waarschijnlijk gaat dat wel lukken :grinning:

Voor een tong en navel piercing zal ik denk ik echt tot me 18e moeten wachten.. :pensive:

En heb je al een tongpierving Wendy? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een vriendin van mij had al een tongpiercing maar heeft er nu een 2e bij laten zetten.. Dat vind ik toch niet zo mooi..

10. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee nog niet...
    Ik wacht er nog even mee..
    Misschien laat ik hem in de kerstvakantie zetten
    Volgende week heb ik namelijk 2 presentaties dus lijkt me wat lastig als ik nog niet zo goed kan praten met een tongpiercing :stuck_out_tongue_winking_eye:

11. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 tot 4 dagen praat je weer normaal hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

12. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha.. ja toch nog maar even wachten dan voor de zekerheid :wink:

13. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    En eerlijk gezegt durf ik ook niet... :blush:
    Aaahhh k ben echt een mietje!! :laughing:

14. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou!! Dan ben iik dat helemaal!! Ik durf ook niet hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: brr,,, eng!!

15. mord-sith

Lid geworden:
    21 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook best wel wat piercings: tong, eskimo(das door je lip zelf),tragus, twee gewone oorbellen, 1 kraakbeenoorbel, beide tepels, drie in navel, triangle, had ook nog wenkbrauw , labret, en eentje die boven de triangle eringing en eronder weer uitkwam.

en aangezien ik al een tijdje niks heb gezet ga ik binnekort weer eens, iemand tips voor waar?...??

16. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere tongpiercings mss? Tongriem. Er leuke piercing om te hebben. Of doe het gewoon goed en ga stretchen :stuck_out_tongue_winking_eye:

17. *~*natasja*~*

Lid geworden:
    13 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewone oorbellen.
    maar ik wil nog een neuspiercing en een piercing boven in me oor.
    en ik wil ook ooit nog een x een tatoo

18. Angèl1981

Angèl1981 Dierenfanaat

Lid geworden:
    22 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 oorbellen en een navelpiercing :wink:

19. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    @Wendy85: heb je nu al een tongpiercing... het is namelijk al kerstvakantie :stuck_out_tongue_winking_eye:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. XVeganX
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    300
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina