piercings

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door mogwai, 31 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruinebabe

Bruinebabe Dierenfanaat

Lid geworden:
    7 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het trouwens zooo erg als je een tragus laat schieten?

2. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    :smile: :smiley: :grinning: :laughing: Plak gewoon een klein, zilverkleurig dingetje op je neus. Kijken of het wat is. :laughing: :innocent:

3. verosjalover

Lid geworden:
    23 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een navelpiercing
    en in allebei me oren 2 gaatjes.

4. mogwai

Lid geworden:
    4 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    jah is enorm slecht ken een meisje waar die helemaal ging ontssteken door het schieten geen fijn gezicht, lees anders even op piercing.pagina en dan het prikbord.

5. Irene82

Lid geworden:
    2 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit komt omdat mensen met een tongpiercing ermee gaan spelen. Als je dat doet dan maak je idd je tandenglazuur ed kapot.
    Dus niet spelen he :wink:

6. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bruinebabe: ja, om verschillende redenen:
    1) de balngruikste: een piercing gun kan NOOIT volledig steriel zijn. Afdoen met alcohol helpt echt niet. Alleen een autoclaaf zou het kunnen. Maar dan smelt een deel van de piercinggun. Dus als je peg hebt krijg je bij je gaatje extra gratis een leuke ziekte (hepatites, HIV etc) En dat is niet overdreven maar absoluut een reeel risico. DUs ook bij normale oorbellen.
    2) met brute kracht een botte punt door kraakbeel slaan is vragen om permanente beschadiging.
    3)Het sieraad geeft geen ruimte aan de wond om te zwellen. Afknellen en evt zelf weefselsterfte zijn niet ondenkbaar.
    4)Goede plaatsing met een gun is vrijwel onmogelijk door de afmetingen van je tragus. Zelfs met een naald kan het wel eens lastig zijn goed in het midden te piercen.

Lees dit ook nog maar eens na
    http://www.bmezine.com/news/pubring/20030509.html

En over tongpiercings:
    onstekingen bij tongpiercings komen zelden voor. De bacterien in je mond zijn goede bacterien. Die houden het juist schoon. Wel belangrijk is om 2 keer per dag te spoelen met zeezoutwater oid (geen listerine! dat houd de wond open!)
    En om de eerste weken een langer staafje erin te hebben.
    Tegen glazuurbeschadeging zijn er zat leuke kunststof balletjes te koop.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Bezuinig niet op piercings en tattoo's. Laat het goed en vooral hygienisch doen!

7. Irene82

Lid geworden:
    2 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens!!

8. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gaatjes in mn oren, maar meer ook niet!!

9. xxxjesjosine

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik oowk.. :smiley: Ben oowk een beetje jong voor alles erop en eraan,,

10. Wendy85

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een tongpiercing en een tattoo op mijn enkel, maar ik ben er best een mietje in :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Ik wil graag 3 sterren op mijn enkel, maar ben er nog niet helemaal overuit wat ik nou precies voor tattoo wil, want ik vind zoveel tattoos leuk... Dus moet ik nog maar even goed over nadenken :wink:
    Kan iemand mij een beetje vertellen wat me te wachten staat wanneer ik een tongpiercing laat zetten?

11. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    een dikke tong :grinning:

12. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    haha het lijkt mij allemaal niks hoor
    kunt tegenwoordig ook hele mooie nep navelpiercings kopen ..
    voor mij geen piercings of tattoo's

vind soms een neusknopje wel leuk staan maar daar houd het voor mij mee op haha sommige mensen hebben wel hele mooie piercings maar is toch niets voor mij ..

13. Draakje

Lid geworden:
    27 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 gaatjes in m'n oren maar aan meer heb ik echt absoluut geen behoefte..
    Ik draag eigenlijk ook nooit sieraden zoals kettingen, armbanden en ringen.. vind ze vreselijk irritant. Oorbellen zitten niet zo in de weg dus dat vind ik nog wel leuk, hoewel ik ze bijna alleen maar draag als ik wegga.
    Ik snap de mensen eigenlijk ook niet hoor die op de raarste plaatsen een stuk ijzer willen hebben... Kan mij verder niet schelen, ze doen maar wat ze willen hoor, maar begrijpen zal ik het nooit :eyes:

14. 2Muizen2

Lid geworden:
    3 mei 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ----------------------------------------------------------------------

Hey, ik heb zelf ook een tongpiercing.

Het gaat een beetje zoals volgt:
    ---Eerst moet je je mond spoelen met een of ander goedje wat je daar krijgt. (Voor ontsmetting)
    --- Dan word er een tang op de tong gezet, naald erdoor+een soort buisje.
    --- Naald eruit, buisje blijft zitten.
    --- Piercing word met behulp van buisje erin gezet.

Dan heb je dus zo'n ernorm ding in je mond :stuck_out_tongue_winking_eye: Je krijgt ook nog een spray mee, dat je meestal na elke maaltijd op je tong moet doen. Dat krijg je niet altijd, bij sommige shop's moet je juist spoelen met iets. Maar dat krijg je daar allemaal te horen.

De eerste paar dagen zijn nogal lastig. Praten is een beetje moeilijk, en vooral het eten. Sommige kunnen pas naar 1week weer normaal eten, sommige al na een paar daagjes. Ik zelf kon op de eerste dag gewoon brood eten (maar dan wel in kleine stukjes en heel langzaam)

En na 3 of 4 weken (weet het niet meer prcies) mag je een kleinere staaf in :smile:

15. GreenStar

Lid geworden:
    28 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorbellen, neus en navel

16. Marreparrie

Lid geworden:
    12 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook alleen maar gaatjes in mijn oren hoor!
    Ik vind het ook niet nodig om mijn lichaam helemaal vol te zetten met tatoo's en piercings!
    En ik ben ook niet zo'n held in dat soort dingen hoor! Lijkt me namelijk erg pijnlijk...

Ik vind het bij sommige mensen overigens best leuk staan, een piercing of een tatoo. Als het maar niet te veel en te groot word etc.

17. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zóó bang toen ik gaatjes liet schieten (ook al was het in m'n oren!!), maar mn zus ging ook. Dus we waren samen in de stad en Marinka (m'n zus) ging naar binnen. Ik wou het ook, maar ging toch maar niet mee. Toen ik met een vriendin ging kijken of het al was gebeurt, ging het net beginnen! Dus wij kijken... deed het pijn? Nee! Ow nou dan ga ik ook maar...! Oorbellen uitgezocht, en toen ... :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar t deed dus totaal geen zeer!! En het grappige (of zielige) ik was het bangste dat het ging ontsteken... ik heb er géén last van gehad, Marinka juist zuperveel! :S

18. mildred

Lid geworden:
    5 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen een paar oorbellen.Wil tzt nog 1 paar bij hebben! :innocent:

19. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik misschien later een 2e gaatje :blush:

20. xxxjesjosine

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit oowk over te denken..
    Maar toen ik mijn eerste gaatjes liet zetten was ik 6 of zo..
    Nu ben ik er toch oowk wat wattig in..

Tatoe's zijn nix vind ik.
    Ik vind ze wel mooi of zo,, maar later (als je een verrimpelige huid hebt) loop je nog met zo'n tatoe rond..
    Of je moet hem weg laten halen.. maar dat doet hardstikke pijn heb ik wel gehoord.. :wink:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. XVeganX
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    300
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina