Overstekende dieren

Discussie in 'Algemeen' gestart door lolgirl, 13 mrt 2008.

1. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik fietste net naar huis en wat zag ik onderweg? Ganzen die netjes over zebrapad oversteken!

De auto's stopten zelfs voor de ganzen!

Ik moest het even kwijt, want ik vond het prachtig om te zien!

Hebben jullie ook overstekende dieren meegemaakt?

Vertel het hier :wink:

2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    in Den Bosch heb je een plek waar standaard ganzen leven en die steken ook altijd over bij het zebrapad, regelmatig staat het verkeer daar vast en ondanks dat het best een druk verkeerdsplein is is er nog nooit een gans aangereden. :smiley:

3. n@th@lie

Lid geworden:
    20 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    van de week moest er zo nodig nog een eend over lopen... iedereen aan de kant en geduldig wachten tot mevrouw die totaal geen haast had was overgestoken hihi

4. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf eens een poos moeten wachten op overstekende ganzen. Bijna bij de andere kant kwamen ze erachter dat ze beter weer terug konden :grinning:

5. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons in de buurt heb je ook ene vijver met ganzen, en die steken ook regelmatig de weg over :grinning: Maar dan niet tegelijk maar in een rijtje achter elkaar.

6. HIMelfje

Lid geworden:
    26 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons zitten een stel Muskuseenden met mismaakte vleugels, die kunnen ook zo lekker eigenwijs midden op de weg gaan lopen. soms liggen ze midden op de weg te dutten, niemand die het waagt om dr overheen te rijden hoor :smiley:

T zijn ook enorm vriendelijke dieren, je kunt ze gerust aaien want ze gaan dr echt voor zitten

7. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    In Purmerend was jaren geleden (misschien nu nog steeds) volgens de gemeente een ganzenplaag. Ze zaten overal (wat mij betreft harstikke gezellig) en vanwege verkeersveiligheid heeft de gemeente besloten om het overgrote merendeel af te knallen :confused:

En gister in Rotterdam stond een rotonde vast omdat er 2 zwanen op de weg stonden :laughing:

Laden...

Deel Deze Pagina