opleiding honden trimmen help??!!!

Discussie in 'Honden' gestart door bamiejmiej, 16 jul 2010.

1. bamiejmiej

Lid geworden:
    16 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, :grinning:
    ik ben nieuw hier en heb al gelijk een vraag:

Waar kan ik het beste een opleiding honden trimmen volgen?

Ik woon zelf in Amsterdam en ik had gehoord dat je het beste een opleiding kan volgen in Barneveld en Bunnik, maar dat is voor mij heel ver weg, misschien dat er een goede opleiding is die hier wat dichterbij Amsterdam ligt?

En........ik wil dit ZOOOOO graag, alleen weet ik niet hoe ik alles moet regelen kwa stage/werkplaats. (ik moet namelijk wel mijn vaste lasten betalen, dus ik wil graag een BBL-opleiding volgen, dus 3/4 dagen werken en 1 dag school). Maar bestaat dat wel, of is dat heeel moeilijk te vinden, een salon die mij echt in dienst neemt.
    Want ik vind het geen doen, als ik per week 1 dag school heb, 2 dagen gratis stage lopen in een salon, en 2 dagen werken in een totaal andere branche, daarvan kan ik mijn vaste lasten niet betalen.
    Ik wil gewoon graag werken in een salon 3/4 dagen en dan echt in loondienst, en 1 dag de opleiding hondentrimmen, is dat onmogelijk, of heel moeilijk?

Ik ben al in contact met het UWV en DWI (die helpen je met zoeken naar werk en dat soort zaken/vragen) maar voor dat ik daar terecht kan met mijn vragen is het al 28 juli 2010, dat duurt voor mijn gevoel te lang dus ik vraag graag jullie hulp :wink:

Wie heeft deze opleiding gevolgt, en woont/woonde in amsterdam of omstreken.
    En hoe is de opleiding, en hoe duur?

groetjs cindy

2. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi,

Je kunt het beste zelf een trimsalon benaderen in A'dam en daar vragen waar je trimopleiding kunt volgen. En misschien kun je dan daar óók stagelopen(en eventueel geld ontvangen)

Ik stuur je via PM link naar een trimsalon, waarvan de eigenaar ook een opleiding heeft gedaan in de buurt van A'dam

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. lucky pets
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    729
  2. Sokev
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.013