Op verzoek.....

Discussie in 'Algemeen' gestart door miluta, 18 feb 2009.

1. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    van Von kom ik mij maar weer eens melden :smiley:

Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad met van alles en nog wat en problemen met de pc en het internet maar hier ben ik weer.
    Hier is verder alles goed en ik hoop met jullie ook.

Het laatste nieuws van deze kant: IK GA TROUWEN!!!!!!!! :dancer: 31 juli 2009 is de grote dag. Thanas heeft zijn pak al, trouwkaarten zijn bijna klaar, lokatie is geregeld, feest(je) is geregeld en ik heb ook nog eens de jurk van mijn dromen gevonden :grinning:. Nu alleen nog jurkjes voor de kids en dan zijn we helemaal klaar.

Schiet me gelijk te binnen: Misaël en Annemarie, hoe is het met jullie trouwdag? Alles al geregeld? Spannend he? :smiley:

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    :ok: GEFELICITEEEEERD!!!!

3. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

Van harte gefeliciteerd!

Wij moeten nog beginnen met voorbereiden... :smiling_imp:

4. Elysa

Lid geworden:
    17 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Van Harte! Wij hadden ook een trouwplan maar toen kwam onze kleine meid tussendoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Top!

5. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeeey Wendy

Ik dacht laatst nog aan jou :grinning: ik zag op msn dat je gaat trouwen wat leuk zeg :ok: Gefeliciteerd!!

6. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel allemaal :smiley:

Lolgirl: Wanneer gaan jullie trouwen?

Elysa: Voor een lieve kleine vind je het vast niet erg om even te wachten? :smiley: Als jullie een jaartje kunnen wachten kun ze lekker lopen en is het alleen maar leuker voor haar, en jullie :wink:

7. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij willen graag in November gaan trouwen. Wij proberen op 10 november te gaan trouwen, want sinds 10 november 2003 hebben wij relatie :wink:

8. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk dat je gaat trouwen Wendy, gefeliciteerd! Voor ons komt de dag ook steeds dichterbij. Nog niet alles is geregeld, de belangrijkste zaken wel. Ik heb gisteren de jurk van m'n dromen gevonden, gelijk in de eerste winkel. Godzijdank, want ik heb er dus een hekel aan om stad en land af te lopen voor zoiets :grinning:

9. VonYong

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het al :smiley: Echt super leuk, nogmaals gefeliciteerd!!! En ook leuk dat je weer wat van je laat horen,
    (onder licht dwang van mijn kant :notes: :innocent: :mask: :mute: ) :dancer:

10. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi dank jullie wel allemaal :smiley:

Annemarie: Was het voor jou ook zo'n vermoeiende dag? Bij mij wel, heb wel 12 jurken aangehad :flushed: :smiley:. Nooit gedacht dat dat zo leuk zou zijn :laughing:

Deel Deze Pagina