Onze 2 nieuwe puppies

Discussie in 'Catwalk' gestart door GekGeitje, 28 dec 2008.

1. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Op 27 oktober is mams reu op 4,5 jarige leeftijd heel plotseling dood neergevallen, zonder verdere oorzaak. Neo was mams werkhond, waarmee ze heel actief was op verschillende takken van de hondensport. En mam mistte het werken met een reu (aangezien ze ook een teefje heeft). Want mam is echt een reuen-mens. Dus ging ze op zoek naar een nieuwe reu. Niet als vervanging van Neo, want haar band met Neo was zo apart, dat valt niet te vervangen. Maar om weer wat vreugde in huis te brengen en zodat ze weer kon werken met een reu. Zij traint thuis namelijk paar keer per dag met een hond. Uiteindelijk heft ze een fokker gevonden die ging fokken met 2 honden die beide uit werklijnen komen. IPO-werklijnen. En dus zou ze daar een reutje van nemen. Mijn vader besloot om een teefje uit dat nest te nemen en afgelopen zondag was het dus zover: wij gingen de 2 puppies ophalen. Het zijn dus Groenendaelers (zoals al het andere gespuis hier ook is :wink: ). Hun namen zijn Orlando en Fajah. Ze zijn natuurlijk ubercute. Maar dat zijn alle puppies :wink: Wel echte deugnieten. Fajah is echt een meisje, jankt altijd als ze haar zin wil krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye: En ze loopt ook veel achter haar broertje aan. Orli is echt een stoer mannetje. Hij vind het al erg leuk om te stellen en grijpt zo je trui vast en laat niet meer los :laughing: Heeeeeeel stoer.
    Dus hier dan ff paar fotootjes om te laten zien hoe schattig ze zijn :cupid:

Orlando, die als bijnaam The Flying Dutchman heeft. Omdat zijn oren zo recht naar de zijkant staan :laughing: Overigens is hij idd vernoemd naar Orlando Bloom. Mam vernoemd haar reuen altijd naar mooie (of bijzondere mannen). Neo was vernoemd naar Neo van de Matrix. De werk-reu daarvoor heette Jagger (Mick Jagger van de Rolling Stones, niet mooi maar mam was er wel fan van :wink: ).

Fajah in actie :smiley:

De boefjes samen :heart_eyes:

Op eerste kerstdag gingen ze ook mee wandelen in Luxemburg. Maar puppies kunnen natuurlijk geen 4 uur aan 1 stuk wandelen. En dus hebben pap en mam een puppy-draagzak, waar ze dan af en toe in mogen. En hier gaan ze dan ook echt in slapen :grinning:
    Orli:

Fajah. Al is zij eigenlijk een soort huilbaby. Voordat zij in slaap valt, piept en jammert en huilt ze eerst minstens een kwartier :laughing:

Ik met Fajah:

Helemaal bekaf op de weg naar huis:

En de pups zijn natuurlijk ook al meegeweest naar de IPO-training, waar ze hun eerste kennismaking met de pakwerker al hebben gehad :smiley:

Fajah:

Orli (met de gekke pakwerker :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Verder krijgen de pups natuurlijk al gewoon rauw te eten. Pens, organen, eendennekken, hazenkarkas, eendagskuikens, ze hebben het allemaal al gehad :smiley:
    Nena (de jongste teef) bemoedert de pups helemaal. Verzorgd ze echt, en raakt in paniek als een pup angstig piept ofzo. De oudjes (Jagger en Sharonne) vinden dat jonge gespuis maar niks. Het gaat tenslotte liggen op de beste kussens in huis :wink: En Plinius en Nikita moeten er nog een beetje aan wennen.

2. Fundi

Lid geworden:
    20 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat lief. :heart_eyes:

@Femke: as ik het goed begrijp woon jij nog thuis en zitten al die caafs, konijnen en honden in huis? En je ouders vinden dat goed?

Geen commentaar maar is wel een hele hoop zo. :smiley: *is wezen piepen op je site*

Groetjes Fundi

3. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Wat zijn ze nog schattig! :heart_eyes:

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    @Fundi: nou, ik woon wegens omstandigheden helaas weer tijdelijk (ondertussne al een half jaar) thuis. Dus ik ben terug komen verhuizen met mijn dieren (2 honden, 6 caafs, 2 hamsters). En ja, mijn ouders vinden dat goed, aangezien hun zelf nu dus 5 honden, 4 katten, 1 geit, 4 ganzen, 1 konijn, 1 nerts en 20 kippen hebben. Die dieren van mij zijn in de minderheid :wink:

5. VonYong

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    WAt een boel honden bij jullie thuis zeg!

Maar wel echt onwijs schattig.

Is Fajah dan ook vernoemd naar Fajah Laurens? :stuck_out_tongue_winking_eye:

:heart_eyes:

6. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Och wat een heerlijke muppies :cupid: :heart_eyes:
    Lief zijn ze!

7. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een scheetjes :cupid: Ze worden alleen zo snel groot :stuck_out_tongue_winking_eye:

Leuke foto van jou en Fajah :ok:

8. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww wat schattig!!! Vooral die foto´s waarop ze in slaap gevallen zijn in de draagzak.
    Maar wat triest van Neo en dan blijft de oorzaak ook nog een mysterie :pensive: Je moeder zal het er wel zwaar mee hebben dat het zo plots gekomen is. Veel sterkte aan haar.

9. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    @Von: geen idee eigenlijk, haha. De fokster had de naam aan die pup gegeven (omdat pap bij het naamgeven nog niet ervan overtuigd was dat hij die pup wilde). En het nest moest beginnen met een F. Maar laten we het er maar op houden dat ze vernoemd is naar Fajah Laurens :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Jordi: oooh ja, dat wist jij mss nog niet of wel? Je zou eens moeten kijken op de weblog van mam, daar vind je wel veel over de dood van Neo. Ze waren 10 dagen op vaakntie gegaan naar Luxemburg, alles prima. Neo is nooit ziek. Zondagavond kwamen ze thuis. Maandagochtend om half 9 jankt Neo en valt hij dood neer. Zo snel ging het.
    Ja, daar heeft mam het nog altijd heeeeel erg zwaar mee.

10. Fundi

Lid geworden:
    20 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    @Femke: Wow en dat gaat allemaal goed samen? Geen kat&hond-gevechten? En wat vinden de hond- en poezenbeesten van alle knaagdiertjes?

Groetjes Fundi

11. Elysa

Lid geworden:
    17 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een leukkies! Ach pups zijn altijd zo lief! Groters ook wel natuurlijk maar baby-beesten hebben een grotere ach-factor.

12. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn ze toch leuk Fem! :cupid: :heart_eyes:

13. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Re:

Thanks allemaal :smiley:

Tussen mijn jongste hond en de katten gaat het niet altijd goed. Tusse mijn jongset hond en de honden van mam gaat het ook niet altijd geweldig. Maar dat komt voor een groot deel omdat mijn jongste hond gedragsgestoord is (heb hem pas gekregen toen hij 8 maanden was). Hij kan overigens wel heeeeel goed overweg met mn caafs, dat is geen probleem.
    Mijn knagers staan op mijn slaapkamer, daar komen de honden van mijn ouders niet (alleen mijn jongste hond). De honden van mijn oudrs zijn niet opgegroeid met caafs dus die zien dat ook als leuk speelgoed, terwijl mijn jongste hond er gewoon gezellig bij gaat liggen. De katten kijken niet echt naar de knagers. Dus ja, het gaat redelijk goed allemaal samen. De enige rede waarom er soms problemen zijn, is omdat het eigenlijk 2 aparte roedels dieren zijn.

14. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Al hele karaktertjes zo te zien! :heart_eyes:

Die foto van jou met Fajah is erg leuk, lijkt net of die op de zuid-pool gemaakt is, zo warm ingepakt :grinning:

15. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lieve hondjes :cupid:
    Superleuke foto's!!

16. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een leuke pups (die kun je haast niet niet leuk en schattig vinden hihi)! :smiley:

17. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Re:

:grinning: Het was koud in Luxemburg. Nou ja, ik had het koud. (maar dat heb ik het altijd dus dat zegt mss niet zoveel :eyes: :grinning: ).

Ze zijn iig heel erg schattig. Maar ook heel erg ondeugend met zn 2-en. De plinten mollen ze al. Orli heeft een nieuwe hobby: water uit de waterbak graven :grinning: Deugnieten. Maar wel schattige deugnieten :grinning:

18. Fundi

Lid geworden:
    20 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re:

Klinkt als een heel gezellige bende. :smile: Maareuhm de caafs als speelgoed? Arme beestjes dan :grinning:

19. caviagek28

Lid geworden:
    20 mei 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lieve pluizebolletjes op 4 pootjes! :cupid: :heart_eyes:

20. foxy

Lid geworden:
    18 nov 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige pups den wat is het een beestenboel bij lulie thuis.
    ook erg leuke fotos. :ok: :grinning: :bow:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. caviagek28
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    711
  2. caviagek28
    Reacties:
    3
    Weergaven: