Ontmoeting tussen Kera en de nieuwe kaketoe Jacky!

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Bird Planet, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bird Planet

Lid geworden:
    23 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja! Het was zover! Vandaag heeft Bart Jacky voor het eerst mogen bewonderen!

Met Kera mee gingen we opweg naar Katwijk. Daar aangekomen Kera eruitgehaald en Jacky even gedag gezegd. Kera bij Lisette gedumpt die vlak daarna Jacky opmerkte en even flink stoer ging doen!

Maar vind je het gek als er zo een wit spook op de lamp zit? :hihi:

Ik zat lekker met Jacky op de bank te knuffelen en Kera vond de honden wat eng dus zocht gelijk een mooi plekje op de kooi uit! Jacky zeer nieuwschierig kwam daar even bijzitten.
    Jacky durfde niet zo goed naar Kera toe op de kooi. De drang was er wel, maar uit Kera kwam niet echt een reactie dus Jacky bleef op een aardige afstand lekker heen en weer huppelen :hihi:

Hierna nam ik Kera bij me op mijn arm, en Jacky sprong op mijn schouder, ging wat naar beneden en voor het eerst zonder te schreeuwen of weg te hollen liet Kera een andere vogel zo dichtbij! Zelfs ZO dichtbij dat Jacky het even niet kon laten om kera haar vleugel eventjes te poetsen! O wat was dat een geweldig gezicht zeg! :wub: Zelfs toen we Kodi gingen ophalen moest Kera er niks van hebben, nee, mevrouw liet het toe, en durfde het voor het eerst aan om practisch (uit vrije wil) naast een andere vogel te blijven zitten!!!!

Toen was Bartje eindelijk aan de beurt. Sinds Kodi durft ie niet zo goed meer om vreemde kaketoes zomaar te gaan aaien. Nou de klik was er hoor! Bart reageerde zoals gewoonlijk niet enthousiast, maar aan zijn lichaamstaal (het kusjes geven en kroelen en praten tegen jacky) zat het helemaal goed!

Ik ben verkocht, Bart is verkocht, en met Jacky zit het volgens mij wel goed! :wub:

Wanneer we haar gaan halen hangt allemaal een beetje van onze tijd af, Bart moet namelijk mee vanwege de kooi, en we hebben allemaal weer drukke weken voor de boeg :smiley:

Of het word volgend weekend, of het word de week daarop, in iedergeval zit er niet erg veel haast achter (al kan ik niet wachten! :wub: :hihi: ).

Och wat ben ik verliefd! :wub:

2. Bird Planet

Lid geworden:
    23 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry! verkeerd geplaatst! :blush:

Nieuw topic staat al in het goeie forum dus deze mag de prullenbak in!

3. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Och wat leuk zeg. Mooie beestjes!

4. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden: