nieuwsteam

Discussie in 'Vragen en Opmerkingen' gestart door nickmans, 13 apr 2010.

1. nickmans

Lid geworden:
    12 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ik en vogel hebben een idee kunnen jullie een nieuws team maken dat zeg maar een paar mensen elke dag wat dieren nieuws erop zetten dit doe ik op *spam* ook en het bevalt heel goed

met vriendelijke groet nickmans en vogel

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ietsjes verder kijkt zie je het sub-forum " Dierennieuws" staan, daar word al nieuws in geplaatst door verschillende mensen . We hebben dus al een nieuws-team.

3. nickmans

Lid geworden:
    12 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik bedoel echt een team niet dat iedereen er iets kan plaatsen

4. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist mooi dat ieder de mogelijkheid krijgt om nieuws aan te reiken? Alle leden die iets tegen komen en zich geroepen voelen kun het plaatsen. Wat wil je nog meer =D>

Natuurlijk heeft het betreffende forum een Moderator die alles in goede bannen leid en hierop toezicht houdt. :dancer:

Indien je wat anders bedoeld. Wellicht kun je dan omschrijven wat je concreet bedoeld. Dan wordt het al makkelijke voor de mensen om gerichte antwoorden te geven.

5. nickmans

Lid geworden:
    12 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders even op deze link *spam*

6. Superdaantje

Lid geworden:
    11 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat inhoudelijk niet in op wat er is aangegeven. Dat ieder de mogelijkheid heeft om nieuws te kunnen posten. Wat heeft jou voorstel van toegevoegde waarde op het systeem wat er nu gebruikt wordt ? Dat je een extra titel achter je naam krijgt in de trant van "Nieuwsteam lid" Dit is het enige verschil wat ik zo gauw kan herleiden. Tevens is het daar niet mogelijk dat leden nieuws posten? (dit is juist een beperking?)

Mijn vraag is dan ook. Onderbouw je voorstel eens in je eigen woorden inplaats van te verwijzen naar een site en probeer dan ook te verwoorden wat voor meer waarde dit systeem heeft ten opzichte van wat hier op het forum gebruikt wordt. Inden je dit doet is de kans groter dat het wordt opgepakt door de Team Members van het forum. (mits je voorstel een toegevoegde waarde heeft)

Deel Deze Pagina