Nieuwe kat erbij?

Discussie in 'Katten' gestart door Katie, 10 jun 2008.

1. Katie

Lid geworden:
    10 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, :wave:

Ik heb een kater (gecastreerd) en hij is 2 jaar. We willen eigenlijk na de vakantie misschien een kat erbij maar we weten niet of een katertje erbij kan? Of is alleen een poes handig?

Bedankt alvast :ok:

2. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Is helemaal afhankelijk van het karakter van de kat zelf ,maar ik heb hier altijd katers bij elkaar gehad en dat is altijd goed gegaan hoor.

3. Essie

Essie Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hiervoor ook 3 katers gehad, ging prima samen. Het sproeien kan wel erger worden wanneer ze nog niet geholpen zijn, maar dat ging na de operatie gewoon over.

Nu hebben we 3 poezen, gaat ook prima, hoewel de oudste nogal een einzelganger is (en niks met de andere poezen te maken wil hebben). Maar ach, ze tolereren elkaar, dus ik vind het prima.

Succes met het zoeken naar jullie nieuwe huisgenootje! :ok:

4. cynara

Lid geworden:
    30 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik had 3 katers (nu nog 2) en dat ging echt fantastisch hoor. Eigenlijk wil ik ook niet anders meer, het zijn zulke lekkere knuffels. Nummer drie kwam 2 jaar later bij de andere twee, we hebben hem natuurlijk niet direct voor de leeuwen geworpen, maar we hebben ze rustig aan mekaar laten wennen. Het zijn dikke vrienden geworden, :grinning:

5. Josephien

Lid geworden:
    29 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb sinds vorig jaar een kater uit het asiel die nu zo'n 3 jaar is.
    Vorige week heb ik een kitten (katertje) erbij gehaald.
    Gaat prima, de 1e heeft 1 dag een beetje afwachtend gereageerd maar ze zijn nu al dikke maatjes en maken het hele huis onveilig.
    Succes

6. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het inderdaad het belangrijkste dat je ze rustig aan elkaar laat wennen. De combinatie maakt dan niet uit.

Mijn zus heeft een kater en een poes en dit gaat prima, wij hebben 2 poezen en dit gaat ook prima. Een vriendin van mij had vroeger twee poezen die elkaar niet mochten die gingen 'gewoon' ieder hun eigen gang. Het is volgens mij afhankelijk van de karakters van beide katten.

7. Katie

Lid geworden:
    10 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt iedereen voor jullie reactie's! :ok:
    Ik heb het er met iedereen over gehad en we gaan nu dus echt opzoek, we zijn terug van een geweldige vakantie in Egypte en kunnen ons dus vol storten op een nieuwe poes :cupid:

8. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden vroeger ook 2 katters en een poes, dat ging prima samen.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. mowzey
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    2.155
  2. web_tiger
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.868