Nieuwe gsm

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Chiva, 21 jun 2007.

1. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,
    Moet een nieuwe gsm kiezen, want mn vorige toestel krijgen ze maar niet gemaakt (is meer stuk geweest dan werkende). Gelukkig ging ie stuk tijdens de garantieperiode :ok:
    Ik kan kiezen van model en merk, mag iets hogere prijsklasse zijn.
    Dus mn vraag is simpel: wat hebben jullie en zijn jullie er tevreden over? :wink:
    Groetjes, :wave:

2. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog altijd mijn trouwe Nokia 3410, maar die wordt niet meer verkocht haha.

3. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een siemens A62.
    Klein beestje dat ook nog eens braaf functioneel is :laughing: , dus heb er niet echt klagen over.

Maar ik ben dan ook niet bepaald kieskeurig, zolang ik kan bellen en sms'en is het voor mij al lang goed :grinning: .

Mijn vorige gsm was een nokia (nog zo een oude baksteenformaatgsm) en die is 4 jaar lang braaf geweest, maar dan was hij toch ook op.

4. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nokia's zijn goed! Als ze tig keer op de grond zijn gevallen doen ze het nog steeds. :laughing:

5. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoort idd vaak klagen over nokia, maar ik was ook tevreden over m'n baksteen.
    Ettelijke keren gevallen dat de gsm links lag en de baterrij een paar meter verder rechts en hij bleef werken.
    Alleen het laatste jaar was de batterij minder en hij waarschuwde ook niet meer.
    Dan had je een volle batterij en was je gezellig aan het bellen, viel die gsm ineens uit.
    Op den duur begon hij dit vaker en vaker te doen. Op een bepaald moment was ik het even zo spuugzat dat ik hem letterlijk weggegooid heb (tegen de muur :blush: ), dat was 1 slag te veel en heeft hij helaas toch niet overleefd :laughing: .

6. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een SonyEricsson T290i. Daar ben ik wel tevreden over. Maar ik ben ook niet kieskeurig, beetje wel. Moet wel klein zijn en voor de rest zie ik het wel.

7. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung E900. Een vreselijk (*censuur* :grinning:) klote ding. Hiervoor altijd Nokia gehad en nu hele grote spijt dat ik voor die Samsung gekozen heb :pensive:. Als ik een nieuwe uit mocht kiezen zou ik voor een Nokia gaan. Goeie, mooie en makkelijke telefoons en vooral: kunnen zeer goed tegen een stootje :wink:

8. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung D-500 en Samsung D900

En ze bevallen me prima

Gebruiks vriendelijk ook nog :wink:

9. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de samsung ook heel goed!

10. granny

Lid geworden:
    3 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Nokia 5410. Zijn spatwaterdicht en kunnen tegen een stootje.
    Er zit ook een camera, kompas, decibelmeter. temperatuurmeter,waterpas,radio en lampje in. Eind van het jaar gaat deze weg en haal ik een andere.

11. Darkwolf

Lid geworden:
    23 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Nokia N95 en ben hier super blij mee!
    Zelf ben ik een power user en dus is mijn mobiel geen mobiel meer maar een complete PC in je broekzak! :smiley:

12. Rensketje

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb een Nokia 6101, dit is m;

13. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    owkee, nu had ik een kleine voorkeur voor sony ericson en twijfelde aan een samsung. Een Siemens? Nooit meer!! (had het duurste model uit het siemens gamma dat onbreekbaar was en blablabla maar hij gaf het al snel op!)
    Twijfel nog steedzs heel hard.
    Mijn nokia's hun batterij was steeds plat :pensive:
    Er moet zeker bluetooth op zitten en een camera...

14. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb van samsung die ladyphone met wit en zilver. Welke het is? Geen idee!!
    Maar hij werkt heel goed. Bluetooth en camera enzo.. Batterij gaat ook redelijk lang mee.. Ook wel fijn!

15. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb je hem al es laten vallen? :grinning:
    ik laat mn gsms echt gemakkelijk vallen....

16. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind samsung echt de beste telefoons ik hgeb er zelf ook een en die is echt al meerdere keren gevallen maar ook op manieren waarvan ik dacht '' jeetje deze val heeftie vast niet overleefd'' maar tadaaaa toen ik hem opraapte was er niets aan de hand :wink:

17. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed om weten :smile:

18. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    SAMSUNG! Ideaal, ik heb er al meerdere gehad, er mee gegooid, gevoetbalt enzo, maar ze blijven heel. Voor mij nooit meer wat anders. Ik heb nu de E900, het is even wennen aan de touchscreen, maar als je dat gewent bent, super. En ze zijn paardentandbestendig.

19. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Die E900; is dat niet vervelend met die softtouch?
    En als ik mag vragen, hoe lang heb je hem al? :grinning:

20. Sissipoes

Lid geworden:
    27 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ben best tevreden met de mijne, ook al is hij al een heel klein beetje versleten... :stuck_out_tongue_winking_eye: :grinning:

Laden...

Deel Deze Pagina