Nieuwe gerbil

Discussie in 'Knaagdieren en konijnen' gestart door Karenvw, 28 dec 2005.

1. Karenvw

Lid geworden:
    28 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb nu sinds 5 dagen een gerbil... We kunnen hem al oppakken zonder dat hij bijt al moeten we echter wel veel geduld hebben vooraleer hij uit zijn kooi wil komen. Maar nu het probleem is eens dat we hem kunnen oppakken doet hij elke keer zijn behoeften op ons. Kan dit zijn doordat hij ons nog niet kent en dus angstig is? Of weet iemand hier de oorzaak van + de manier om dit te kunnen oplossen?

2. bar

bar

Lid geworden:
    14 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    dit probleem heb ik nu dis ook. ik heb sinds een week 2 gerbils en de mijne doen ook de behoefte op mij. ik weet ook niet wat het is. denk inderdaad dat het angst is. heb jij maar 1 gerbil dan? want ze moeten eigenlijk met 2 zitten he?

3. Karenvw

Lid geworden:
    28 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa, heb inderdaad maar 1 gerbil... Ik weet dat ze met 2 moeten zitten, maar in de dierenwinkel waar ik geweest ben was er nog maar 1... ik ga dus nog op zoek naar een tweede en dan maar hopen dat ze elkaar na een tijdje zullen aanvaarden...

Maar jah ondertussen is er dus dat andere probleem ook nog eens...

4. marcella

Lid geworden:
    4 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou ze nooit zolang vast dat ze de kans krijgen om hun behoefte te doen, maar als ze op schoot zitten of op bed loslopen laten ze idd aardig wat keuteltjes, dat houd je niet tegen.. kan van de opwinding of angst zijn idd..

Laden...

Deel Deze Pagina