Na 4 maanden is de buitenkant van ons huis af.

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Erga, 21 jun 2007.

1. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk, vier maanden na de start van de bouw staat ons huis er. Enkel de ramen nog. Die zouden er nog voor het bouwverlof in moeten staan hebben ze beloofd. :ok:

Daarna krijgen wij het druk met tegeltjes, badkamers, keukens, aantal stopcontacten, binnendeuren e.d. kiezen.
    Een groot discussiepunt met mijn zus is het volgende. Waar moeten er kattendeurtjes komen : Enkel beneden naar de tuin, of ook in de deuren van haar en mijn living, zodat de beestjes vrij kunnen kiezen wie ze gaan plagen, zonder dat we er elke keer voor moeten opwippen. Ik wil deurtjes, zij niet.

Nog een paar maanden voor de binnenkant, en daarna terwijl de schilders en behangers aan het werk zijn kunnen wij op zoek naar nieuwe meubelen en huisraad en dan hopelijk nog voor december terug naar onze eigen stek. Dat wordt wel tijd want hier is het echt te krap met nog drie poezebeesten die constant voor je voeten lopen.

Het wachten duurt zo lang, omdat je niks echt kan regelen in zo'n tijdelijke gemeubelde woning, en de Burgemeester wil het graag verkopen aan de gemeente om er een opvangwoonst voor noodgevallen van te maken, telkens voor een korte periode.

Heeft er iemand een adres voor goede tweedehandsmeubelen, het hoeft geen antiek te zijn, maar wel stijlmeubelen. (Liefst in België) Alles spiksplinternieuw geeft geen huiselijk gevoel vinden we. :wave:

2. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat het opschiet.
    Dan kunnen jullie lekker in jullie ouwe vertrouwde stekkie weer.

3. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet geweldig voor jullie zijn om straks weer een eigen plekje te hebben. Het gaat vast heel mooi worden :smiley: Leuk idee van die kattendeurtjes trouwens, denk er maar goed over na :wink:

Hopelijk wordt jullie nieuwe start een heel goede!!

4. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook foto's? :grinning:

hardstikke leuk dat het straks helemaal af is

5. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Fotoapparaat heb ik niet meer, is mee opgestookt, en vermits ik als ik vroeger eens een foto maakte deze altijd bewogen was en ik steeds het stuk naast en onder het onderwerp op de foto vond, ben ik niet van plan nog een nieuw te kopen, want zeg nu zelf, wat is er nu leuk aan het onkruid dat naast de kat stond i.p.v. de kat op een foto. :blush: :blush:

6. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dat jullie straks weer jullie eigen huisje hebben!

7. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat geweldig!!! Het schiet al lekker op zeg. Hoop dat het snel af is en jullie weer lekker terug kunnen.

8. Jippia

Lid geworden:
    13 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat fijn voor jullie dat het nu een beetje opschiet. En over die kattendeurtjes worden jullie het vast ook wel eens.

Mirjam

9. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk!

En wat betreft die 2e hands meubelen, buiten dat het geen huiselijk gevoel geeft, nieuwe meubelen, zijn 2e hands meubelen ook nog fijn geprijst.

Struin rommelmarkten af, marktplaats en Ebay. Wij hebben in Nederland een Ebay winkel zitten, gewoon van internet dus, maar dat in een winkel. Hebben jullie dat niet?

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. sjaan
    Reacties:
    29
    Weergaven:
    1.437

Deel Deze Pagina