Moet je kijken

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door WillyWonka, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoesjana

Lid geworden:
    16 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja ik heb het gevonden! :grinning: Je moet gewoon blijven kijken en op een afstand van je computer zitten.

2. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het dus absoluut niet , hoe lang ik ook blijf staren.
    Maar ik heb wel een excuus: ik heb astigmatisme, zolang ik focus zie ik scherp maar van zodra mijn blik op oneindig staat is alles wazig en zie ik dubbel , of zou ik het zelfs dan moeten kunnen zien?

3. PinkBoi

Lid geworden:
    17 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zie absoluut niets hoor. In het eerste plaatje zie (of zag, die vind ik ook niet meer) wel een cartoon-achtig vrouwtje, maar ik geloof dat dit het niet is. Pffff. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan zou je dus een andere wvorm moeten gaan waarnemen en je ogen daar scherp op stellen en dan krijg je een afbeelding met diepte erin. Als het lukt is het echt heel mooi hoor.

5. CaviatJje

Lid geworden:
    14 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie sterretjes maar meer niet?

6. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik staar en staar en staar... en word moe :stuck_out_tongue_winking_eye:!!

7. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha :smiley: da's een goeie !! Pff ik heb het plaatje al doorgestuurd naar een paar, maar nog niks? hoezo niet goed in deze dingen :innocent: :stuck_out_tongue_winking_eye:

8. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar trucs om het te leren zien, even proberen of deze voor jou misschien werken:

* scheel kijken en dan langzaam overschakelen naar in de verte kijken, met het plaatje vlak voor je.

* je ogen inschakelen op een stukje verder dan het plaatje, maar niet op heel ver weg.

Je moet het ongeveer zo zien: als je jezelf in een spiegel bekijkt die 50 cm bij je vandaan hangt, stel je je ogen in op 1 meter om jezelf scherp te zien in de spiegel. Zover weg is je spiegelbeeld namelijk. Zo is het ook bij deze plaatjes: de plaatjes poppen tevoorschijn als je je ogen juist op de goede afstand hebt ingesteld. Dus je moet niet naar het plaatje kijken, maar erachter zeg maar. Denk maar aan de spiegel. Alleen is het moeilijk uit te leggen hoe ver achter het plaatje je moet kijken, dat kun je alleen ondervinden door het zelf uit te proberen.

9. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het , maar het werkt niet echt... Want als ik achter het plaatje probeer te kijken, dan zie ik heel het plaatje niet meer! En ik zie 3 hoofden, terwijl het 1 romp is... Ik geef het op :stuck_out_tongue_winking_eye:

10. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee... hier nog een met een hulpmiddel :wink:

Kijk tussen de 2 stipjes bovenaan. Kijk een beetje scheel totdat je duidelijk een derde stipje tussen de 2 anderen ziet. Op dezelfde manier kijk je naar het figuur er onder.

11. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vrouw met een hoed :blush:!

12. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort dat ook bij zwangere vrouwen ofzo... :laughing:

Ik zie er geen sikkepit van, zie 100 bloempjes, elfjes of stippels... MAAR GEEN AFBEELDINGEN!!! :imp:

13. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    In de afbeelding met de margrietjes moet je een zwevende kop en schotel zien en een theelepel en suikerklontjes die erbij/omheen zweven.

14. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah het lukt ff niet! vaak lukt zoiets wel maar nu ff niet

15. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    'K word er serieus niet goed van. Heb vanmiddag zo scheel gekeken dat ik een half uur erna een Ibuprofen ingenomen heb tegen de hoofdpijn. Moet ook een bril eigenlijk, tijdens het computeren, dus dat verergert het nog eens :eyes:

Maareh... ik zie het dus ook nog steeds niet :eyes:

16. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja , ik kan ook blijven staren tot m'n ogen eruit vallen , ik zie het ook gewoon niet :confused: .

17. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net wakker, dus mijn ogen zijn nog niet helemaal goed open :wink:... Ik ga straks eens even kijken of ik er wat uit kan opmaken want nu wil het dus totaal niet.

18. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zie het helaas ook niet.

pstt, annemarie, volgens mij worden we voor de gek gehouden. :speak_no_evil: :eyes:

Of wij zijn gewoon normaal en de rest allemaal niet. :wink:

19. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah, ik zie hem! Met dank aan de tip van Ellie! :grinning: (Die eerste dus, niet de 2e :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina