Mislukte telefoontjes

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Shirley2danmaar, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had net toch wat raars! Er belde iemand op mijn mobiel, dus ik vrolijk opnemen met mijn naam. Begint er aan de andere kant van de lijn iemand Engels te praten met een Aziatisch accent... :confused: Hij was op zoek naar John Collingham, dus ik (volledig van mijn abrikoos) uitleggen dat ik diegene niet kende. Hij: 'Ookee, ei tink ei kolt te rong nomber' :laughing:

Dus kortom, ik had een Engels sprekende Japanner aan de telefoon... Hebben jullie ook wel eens van die maffe telefoontjes?

2. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel een paar keer gehad dat er ieder keer een vrouw vroeg naar een beplaad persoon.

En die belde om de zoveel dagen en ik iedere keer zeggen tegen die muts die woont hier niet.

Denk dat het een blonde muts was ahahha.

3. takota

Lid geworden:
    4 aug 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

k kreeg zo berichtjes,voor dat die door hadden dat ze niet bij de juiste persoon waren,dat had wat in hoor.

ook wel weer een blondje zekers :wink:

4. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kent vast wel die bandjes die je aan de lijn krijgt (bijvoorbeeld als je wilt opwaarderen, of de chello helpdesk belt)
    Ik ben meerdere malen gebeld door een bandje met het bericht of ik even wilde blijven hangen om te wachten tot er iemand beschikbaar was die mij te woord kon staan. Die persoon zou mij dan waarschijnlijk wat willen aansmeren.

Ik heb al zo´n gruwelijke hekel aan instanties die je wat willen aansmeren via de telefoon, maar ik vind het echt schandalig dat ze me nu op laten bellen door een bandje met het verzoek aan de lijn te blijven :confused:

5. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha kon je niet even op de record knop drukken en dan leuke tekst inspreken haha

6. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    heey uhm niet alle blondjes zijn dom hoor :wink:

7. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, vervelend... Wij worden vaak gebeld door mensen die denken dat wij een dokterspraktijk of Chinees zijn... :confused:
    Ik heb wel eens een paar keer gehad dat ik gesms't werd door iemand die iets aan zijn vriendin wou sturen ofzo... Ook wel eens door iemand die ander soort dingen van mij wilde (weet nog steeds niet hoe ie aan mijn telnr. is gekomen, maarja... :eyes: )

8. Chantal1981

Lid geworden:
    1 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele tijd geleden ook een meisje gehad dat steeds belde en ene Bart wilde spreken. Die muts ging helemaal over de zeik als ik zei dat ze het verkeerde nummer belde! Ik zei dat ik Bart niet kende, zei zij: Jawel, want dit is zijn telefoon, en ik wil hem NU spreken!!!

Op een gegeven moment heb ik haar een keer midden in de nacht, na het stappen, terug gebeld en gezegd 'Met Bart, uit BIG BROTHER!!!!' Dat was toen net op tv. (zolang is het al geleden) Daarna heeft ze niet meer gebeld!

Tssssss.......

9. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha die is wel mooi.

Of gewoon doen of je een pizza wilt bestellen ook altijd grappig

10. Chiva

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg heel lang steeds een francaise aan de lijn. Het begon steevast met: Allo, Alexandra?? Man, ik dat maar uitleggen en blijven uitleggen. Uiteindelijk kreeg ik een berichtje op mn voicemail: Alexandra, pourquoi tu me ne respond pas... blablabla, daarna heeft ze niet meer gebeld :grinning:

11. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds (na bijna 2 jaar dit nummer) gebeuld door allerlij boeren die naar Harm zoeken.

Ik ken geen fçking Harm. Laat me met rust :S

12. fly

fly

Lid geworden:
    29 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg geen vreemde telefoontjes maar een lerares zei dat iemand haar had gebeld en zei dat ze haar kat wou afzetten bij het kattenhotel

13. beesje

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al eens een hijger gehad. Ik legde elke keer in maar de derde keer heb ik eens in zijn oor schel gefloten, het hield op! :laughing:

14. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vroeger wele ens rare man :stuck_out_tongue_winking_eye:. Begon een beetje te vragen waar Linda was :confused:. Kén in Linda dan? :stuck_out_tongue_winking_eye: Haha!

15. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen geregeld telefoontjes van telemarketeers die denken dat we bejaarden zijn. Met dingen over thuiszorg en over of onze pensioenvoorziening toereikend is etcetera. Ik heb een keer doorgevraagd en toen bleek dat in hun databestand stond dat ik 68 was :confused: . Vreemd...

Ik heb ook eens een echt raar/vervelend telefoontje gehad. Meneer vroeg of ik mee wilde werken aan een enquete. Ik denk, ach, doe eens aardig, en beantwoord die vragen. Ging over welke kledingwinkels ik vaak kwam en wat voor kledingmerken ik dan kocht en hoeveel geld ik daar per maand aan spendeerde. Leek allemaal heel normaal voor een enquete van een winkelketen of kledingfabrikant ofzo. Maar opeens kwamen er echt hele rare vragen. Het begon met wat voor lingerie ik droeg en eindigde met vragen over mijn seksleven en over hoe mijn beste vriendinnen er bloot uitzagen :flushed: Die vragen heb ik uiteraard niet beantwoord, maar ik was echt helemaal beduusd, dacht echt dat het gewoon een enquete was en dan opeens komen er allemaal van die rare vragen. Het was dus waarschijnlijk een of andere idioot die daar op kickt ofzo :confused: . Vind het nog steeds jammer dat ik op dat moment te verbaasd was om een gevatte snuggere opmerking te maken... heb maar gewoon opgehangen.

16. Sjoesjana

Lid geworden:
    16 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha, hadden wij vroeger supervaak :smiley: Papa moest voor z'n werk geregeld (eerlijk gezegd superveel) op reis, en dan kregen wij 's nachts telefoontjes van Amerikanen of zo, niet zo gezellig dat uurverschil :stuck_out_tongue_winking_eye:

17. swenny

Lid geworden:
    23 okt 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. wel een aantal keren gehad dat iemand een bepaald persoon zocht en ik maar zeggen: die is hier niet. ken ik niet

en maar een paar x blijven bellen... pfff

of mensen die dan nix zeggen, een poosje blijven hangen of hijgen.... (misschien op de fiets aan t bellen en buiten adem, want het klonk niet als een echt hijger haha)

18. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg soms wel verkeerd verbonden telefoontjes, nou op zich is dat niet erg, maar die mensen blijven dan uuuuuuuuuren sorry, was niet de bedoeling, het spijt me dingen zeggen. Hang dan gewoon op :stuck_out_tongue_winking_eye:.

En 1 keer gingen een paar jongens uit mijn klas een grap uithalen, ze belden iedereen uit de klas dat ze een mp3 van radio 538 hadden gewonnen. Door een wedstrijd ofzo. Lekker simpel om te weten dat het een grap is: ik luister nooit naar die radio :grinning:. Mislukt! Ik nam trouwens zelf niet op, maar mijn moeder. Toen ik thuis kwam, gelijk vertellen, later op school hoorden ik dat zij het waren geweest :wink:.

19. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem trouwens bij onbekende nummers altijd op met: Sexshop de Schuimende Schaamlip kan ik u helpen.

Werkt wel. Hangen ze gelijk op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina